Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ,
jest to mój kolejny wpis na temat godzin dostawy, które Allegro podaje na stronie kategorii w taki sposób, że myli część Klientów?
Moje godziny graniczne dostaw wyglądają następująco:
-Allegro One (13:00)
-DHL (12:00)
-DPD (16:30)
-InPost Paczkomaty (14:00)
-Orlen (13:00)
Mimo tego na każdej aukcji widnieje informacja "zamów do 16:30 - dostawa jutro". DLACZEGO nie widnieje tam informacja ZAMÓW PRZY POMOCY DPD?
W ciągu tygodnia mam dwóch asów, którzy mają problem z czytaniem i zrozumieniem tekstu. Mam dosyć ciągłego tłumaczenia jak dziecku, że informacja dotycząca tej sytuacji widnieje w moich aukcjach w trzech miejscach - w opisie, w danych o dostawie i przy podsumowaniu zamówienia.
Chwilę temu dostałam komentarz negatywny za to, że Klientka zamówiła kurierem InPost o godzinie 16:XX i paczka nadal została nie wysłana!
Czy istnieje możliwość usunięcia przez Allegro komentarza, który jest bezpodstawny? I czy istnieje możliwość, żebyście zmodyfikowali status "zamów do XX".
Jak mniemam skoro Klient w komentarzu negatywnym wyraźnie podaje jako przyczynę powód, który jest oderwany od rzeczywistości, to Allegro jest w stanie usunąć komentarz? Ba, informacja jest w trzech miejscach każdej aukcji. Jeśli Klient mimo moich wiadomości uświadamiających go nie usunie, oznacza to, że mam do czynienia z nieuczciwą konkurencją, którą Allegro jako platforma powinna blokować / usuwać / tępić.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Numer zamówienia - 451ac710-017c-11ef-8682-99d27cf5af9b
Zapewne będzie potrzebny:
Identyfikator oceny - 6627fa3701ccfc6188525712
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pozdrawiam serdecznie i proszę o jak najszybszą pomoc, bo sytuacja wygląda jawnie jakby to była konkurencja, albo Klient, który niestety nie czyta opisu aukcji i danych o dostawie. Niesłuszna negatywna ocena odbije mi się jutro na punktach, a sam soft Allegro z tego tytułu zapewne będzie mnie gorzej pozycjonował, dlatego proszę o jak najszybsze działanie. Nie mam zamiaru pokutować za błędy po stronie Klienta. Pozdrawiam
@Alora-Hurtownia W sprawie usunięcia otrzymanego komentarza napisz proszę tutaj.