anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Myląca godzina dostawy

Alora-Hurtownia
#11 Animator#

Witam serdecznie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ,
jest to mój kolejny wpis na temat godzin dostawy, które Allegro podaje na stronie kategorii w taki sposób, że myli część Klientów?

Moje godziny graniczne dostaw wyglądają następująco:

-Allegro One (13:00)

-DHL (12:00)

-DPD (16:30)

-InPost Paczkomaty (14:00)

-Orlen (13:00)

Mimo tego na każdej aukcji widnieje informacja "zamów do 16:30 - dostawa jutro". DLACZEGO nie widnieje tam informacja ZAMÓW PRZY POMOCY DPD?
W ciągu tygodnia mam dwóch asów, którzy mają problem z czytaniem i zrozumieniem tekstu. Mam dosyć ciągłego tłumaczenia jak dziecku, że informacja dotycząca tej sytuacji widnieje w moich aukcjach w trzech miejscach - w opisie, w danych o dostawie i przy podsumowaniu zamówienia.
Chwilę temu dostałam komentarz negatywny za to, że Klientka zamówiła kurierem InPost o godzinie 16:XX i paczka nadal została nie wysłana!
Czy istnieje możliwość usunięcia przez Allegro komentarza, który jest bezpodstawny? I czy istnieje możliwość, żebyście zmodyfikowali status "zamów do XX".

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Alora-Hurtownia
#11 Animator#

Jak mniemam skoro Klient w komentarzu negatywnym wyraźnie podaje jako przyczynę powód, który jest oderwany od rzeczywistości, to Allegro jest w stanie usunąć komentarz? Ba, informacja jest w trzech miejscach każdej aukcji. Jeśli Klient mimo moich wiadomości uświadamiających go nie usunie, oznacza to, że mam do czynienia z nieuczciwą konkurencją, którą Allegro jako platforma powinna blokować / usuwać / tępić.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#11 Animator#

Numer zamówienia - 451ac710-017c-11ef-8682-99d27cf5af9b

oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#11 Animator#

Zapewne będzie potrzebny:

Identyfikator oceny - 6627fa3701ccfc6188525712

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  pozdrawiam serdecznie i proszę o jak najszybszą pomoc, bo sytuacja wygląda jawnie jakby to była konkurencja, albo Klient, który niestety nie czyta opisu aukcji i danych o dostawie. Niesłuszna negatywna ocena odbije mi się jutro na punktach, a sam soft Allegro z tego tytułu zapewne będzie mnie gorzej pozycjonował, dlatego proszę o jak najszybsze działanie. Nie mam zamiaru pokutować za błędy po stronie Klienta. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia W sprawie usunięcia otrzymanego komentarza napisz proszę tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów