Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzięń dobry, dostałem dziś dwa maile
1
| ||
|
2
Dzień dobry,
ograniczyliśmy częściowo funkcjonalność konta z powodu spadku ocen w panelu Jakość Mojej Sprzedaży
Zgodnie z art. 2.12, 10.1 oraz 10.7 Regulaminu Allegro Sprzedający zobowiązany jest do zapewnienia wysokiej jakości sprzedaży, w szczególności utrzymania poziomu przynajmniej "Neutralny” na swoim koncie.
Poprawić wskaźniki w panelu jakości sprzedaży możesz m.in. poprzez:
Zapoznaj się z artykułem Jak poprawnie nadawać przesyłki z zamówieniami
W trakcie ograniczeń nie możesz wystawiać nowych ofert, a trwające nie wznowią się automatycznie. Możesz nadal kupować.
E-mail wysłany automatycznie. Jeśli chcesz odpowiedzieć skorzystaj z poniższego linku Formularz kontaktowy
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
Zdarzyło się to po tym, jak dostałem dwie negatywne oceny od klienta. Zamówił towar, który u mnie się skończył, więc napisałem do niego i zwróciłem środki. Jednak klient ponownie złożył to samo zamówienie, mimo że nawet nie zdążyliśmy jeszcze zakończyć oferty. Napisał dokładnie dwa takie same komentarze do obu zakupów. Skontaktowałem się z nim przez SMS z prośbą o usunięcie komentarzy, ale odmówił.
Konto Allegro mam już od kilku lat, ale sprzedaż nowej kategorii towarów rozpoczęliśmy dopiero 1-2 miesiące temu. Towaru jest dużo, a nasz dział programistyczny nadal tworzy oprogramowanie do korekcji stanów magazynowych oraz dostępności ofert. Obecnie mamy ponad 18 000 ofert.
Dziś rano zakończyłem wszystkie oferty, żeby zaimportować nowe oraz zaktualizować stany magazynowe, ale niestety mi się to nie udało, ponieważ moje konto zostało zawieszone. Teraz mam 0 aktywnych ofert i nawet nie mogę dodać nowych. Pisałem w tej sprawie na WhatsApp oraz wypełniłem formularz do działu bezpieczeństwa, ale nadal brak odpowiedzi.
Proszę o pomoc.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć, @Andewb. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Dział bezpieczeństwa nie przyjmuje zgłoszeń na czacie/WhatsAppie/Messengerze ani telefonicznie. Napisz, proszę, przez formularz kontaktowy.
formularz kontaktowy. już jest wysłany, brak odpowiedzi jakiejkolwiek. Po prostu przez system blokady automatyczny allegro nie mam żadnej możliwości na sprzedaż/
Dlaczego Allegro, mając wszystko zautomatyzowane, nie sprawdza ocen? To może być również ocena napisana przez konkurentów specjalnie.
Również mam bardzo zadowolonych klientów, którzy zakupili towar, którego w ogóle w Polsce nigdzie nie było lub chińską podróbkę z Allegro. Sprzedaję przedmioty kolekcjonerskie i często widzę oferty innych sprzedawców. Analizując cenę, rozumiem, że to nie może być oryginał. Dlaczego dopuszczacie takie oferty do sprzedaży?
@Andewb, widzę, że otrzymałeś już odpowiedź od naszej ekspertki. Proszę, abyś dalsze informacje w sprawie przekazywał drogą mailową. Pozwoli to na szybsze doprowadzenie Twojego zgłoszenia do finału.
Odpowiadając na pytanie: Dlaczego Allegro, mając wszystko zautomatyzowane, nie sprawdza ocen? - nie robimy tego automatycznie, ponieważ nie możemy zakładać, że każda negatywna ocena jest wystawiona przez konkurencje lub z zamiarem zaszkodzenia.
Natomiast wykluczamy automatycznie oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika. Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat zakresu naszych możliwości ingerencji w komentarze.