Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Nadałam paczkę typowo w hurtowni do mojego Klienta, po czym dodałam numer paczki na Allegro.
Paczki są dostarczone, po sprawdzeniu, jednak nie zmienił się ich status, na allegro cały czas są w przygotowaniu.
Czy jestem w stanie to jakoś zmienić?
Proszę o pomoc, bardzo mi zależy.
@dobrynawykeu jaki przewoźnik? moze allegro z nim nie wpółpracuje ( tzn nie ma podpietego sledzenia do swojego systemu)?
Przewoźnik InPost
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ pomożecie? 😪
@dobrynawykeu Podaj mi proszę, o które zamówienie dokładnie chodzi.
Jest ich kilka:
Jest możliwość sprawdzenia, jak klient widzi status zamówienia?
@dobrynawykeu Dziękuję, w jaki sposób dodawałaś status przesyłek u nas? Możesz mi pokazać zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, gdzie będzie to widoczne?
W tym miejscu lub zauważyłam, że automatycznie zostały one dodawane po wysłaniu maila z numerem paczki za pośrednictwem Sky-shopa.
@dobrynawykeu Bardzo dziękuję, sprawdzimy to dokładnie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@dobrynawykeu Dostałam już potwierdzenie, że statusy nie są aktualizowane, ponieważ Twoje przesyłki nie były nadane przez Wysyłam z Allegro lub Menadżer InPost, stąd nie otrzymaliśmy ich statusów. Aby tak się stało, musimy otrzymać takie informacje od zintegrowanego przewoźnika. InPost nim jest, ale jeśli przesyłka nie jest nadawana przy wykorzystaniu zaszyfrowanego adresu email to wówczas nie otrzymujemy automatycznych zmian statusów. W takiej sytuacji spróbuj proszę skontaktować się administratorem Sky-shopa, być będą w stanie pomóc Ci powiązać konta tak by numery i adresy (koniecznie zaszyfrowane) zaciągały sie automatycznie.
Dobrze, w takim razie skontaktuje się ze Sky-shopem w tym celu.
Ale w takim razie - co ze sprawdzonymi paczkami?
Jesteście w stanie zmienić ich status?
@dobrynawykeu Niestety nie ma możliwości, abyśmy dodali takie statusy poza systemem. To co możesz zrobić, to zadbać o poprawność przekazywania adresów i numerów w kolejnych zamówieniach.