Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim, próbuje nadać paczkę przez wysyłam z allegro, najpierw próbowałem nadać 3 zamówienia przez opcje nadaj wiele, na podsumowaniu czekałem z 15min. i nic się nie działo, anulowałem i teraz próbuje nadać każde zamówienie osobno, ale na podsumowaniu wyskakuje komunikat: Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
Proszę o pomoc.
@WKCorpHome a u jakiego przewoźnika? Czyściłeś przeglądarkę?
InPost, nie czyściłem ale zaraz to zrobię.
@WKCorpHome a rachunek lub konto masz opłacony/uzupełniony? Bo nieraz to było przyczyną takich komplikacji.
@WKCorpHome Cześć. 🙂 Sprawdzę co się dzieje, ale potrzebuje numeru zamówienia/zamówień, dla których pojawia się ten problem.
4739bf42-0c2a-11ed-8669-53d8f555c389
86b813c2-0c24-11ed-a48b-8f849dbff330
2fa47333-0c10-11ed-8193-51c64b4c3b8d
Udało mi się ogarnąć temat przy pomocy Managera Paczek InPost, ale na allegro dalej wyskakuje komunikat
Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
@WKCorpHome Mam potwierdzenie, że dzisiaj do godziny 9:00 pojawiały się przerwy w dostawie usługi. Już wszystko powinno wrócić do normy. Daj znać, gdyby było inaczej, będziemy działać. 🙂
U mnie również błąd przetwarzania.
Zamówienie 012e0dd2-0cb6-11ed-b6c1-13f313abe35a
@upwards Czy komunikat "Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona" pojawił się już po godzinie 9:00?
Jest to zamówienie z godziny 9:40, a więc bardzo "młode"
Jest tutaj komunikat: Błąd przetwarzania. Nie można zamówić wybranej paczki. Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami.
@upwards Ten komunikat wynika z faktu, że Twój kod pocztowy nie jest jeszcze obsługiwany przez Allegro One Kurier. Nie powinieneś udostępniać takiej opcji w swoim cenniku dostaw (lub przed jej włączeniem powinieneś sprawdzić, czy usługa jest dostępna w Twoim mieście).
Dostępność usługi Allegro One Kurier sprawdzisz na tej stronie: https://allegro.pl/kampania/one/kurier
W takim wypadku są dwa rozwiązania: możesz poprosić Kupującego o anulowanie zamówienia i dokonanie nowego z wybraniem innej wysyłki lub wysyłka na własną rękę po ustaleniu kosztów z Kupującym.
Bardzo ważne jest to, żebyś usunął tę metodę dostawy ze swojego cennika, bo obecnie nie będziesz w stanie nadać takiej paczki. Pozostaw tylko One Boxa i One Punkt jako osobne pozycje zamiast pakietu z One Kurierem.
Możesz ewentualnie napisać wiadomość mejlową na onehandlowy@allegro.pl. Tam zweryfikujemy, czy możemy na Twój adres udostępnić podjazdy naszych kurierów.
Ale to jest dostawa do zielonego paczkomatu:
DANE DOSTAWY
Allegro One Box, One Kurier (Allegro One Box, zielony automat AL011WPI)
U mnie cały czas działa ta usługa, ponieważ ja tak sprzedaję już od września ubiegłego roku i w każdym tygodniu mam kilka zamówień.
A już widzę w czym błąd. Juz to poprawiam.
@upwards Taka dostawa jest obsługiwana przez One Kuriera, nie przez UPS - dlatego nadania i odbiory są dostępne tylko w wybranych miastach.
Możesz to zweryfikować w Cennikach (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy) na swoim koncie firmowym.
Witam serdecznie, znów jest to samo co wczoraj, próbuje nadać paczkę przez wysyłam z allegro przez opcje nadaj wiele i wyskakuje komunikat: Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
Nr. zamówień:
7d93f891-0d69-11ed-8c18-b95f42a7018b
00424823-0c0f-11ed-891d-e3e2ca3d75aa
Proszę o interwencje w tej sprawie!
@WKCorpHome Poinformowano mnie, że przyczyną problemu jest nieuregulowany rachunek w InPost. Sprawdź to proszę.