anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw - Klient nie zgadza się z rozmiarówką

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

Cześć - chciałbym usłyszeć Wasze zdanie i poradę.

Bo Allegro znamy - subiektywna ocena ......

Sprzedałem bluzkę dziecięcą ( ponad miesiąc temu )  - rozmiar 86 ( na metce jest inna rozmiarówka  0-1 - gdyż jest to produkt Turecki a oni rożnie oznaczają. )

Oczywiście pisało na aukcji : 

86 (rozmiar z metki 0-1)

Długość całkowita – 35cm

Szerokość między paszkami – 24cm

Długość rękawa zewnątrz/wewnątrz – 29/24cm

 

Dlatego też zadajemy sobie dużo trudu i mierzymy każdą sztukę i przypisujemy do Europejskiej rozmiarówki.

Oczywiście rozmiary realne podajemy także na aukcji aby każdy sobie sprawdzić.

Dodam iż nie ma czegoś takiego jak "wzór" rozmiarów  - każdy producent ma swoje 86 czy tam L-kę czy Xl-kę - czy rozmiar butów - każdy o tym doskonale wie.

Działało przez lata aż do wczoraj - gdzie dostałem negatywa - "zaniżony rozmiar" i 1 gw. za opis

Wysłałem prośbę do sprzedającego o zmianę - zobaczymy.

Oczywiście spytałem Allegro co o tym sądzi ale :

"Bardzo mi przykro, że znalazł się Pan w takiej sytuacji. Komentarz niestety nie nadaje się do usunięcia, ponieważ jest to subiektywne doświadczenie klienta ze sprzedającym. Nawet jeżeli wynika to z niedopatrzenia kupującego. Wychodzimy z założenia, że nie znamy pełnego kontaktu między Państwem i jakimi informacjami wymieniali się Państwo prywatnie. "

Nie mam pretensji do Pani - działa jak Allegro jej nakazało. 

Co Wy o tym sądzicie ? 

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

"Wysłałem prośbę do sprzedającego o zmianę - zobaczymy." - znaczy do Kupującego 🙂 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@-Butik-Julisia- polecam się przyzwyczaić, przy większej sprzedaży takich komentarzy będzie więcej. 

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

hehe rozum podpowiada - jak piszesz - ale serce jeszcze sie buntuje 😛

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@-Butik-Julisia- 

Słowo klub jeszcze, przestanie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@-Butik-Julisia- a nie masz nic ciekawszego i bardziej produktywnego do roboty tylko tracić czas na coś z czym nic nie zrobisz, negatyw zniknie po roku, klient może se oceniać jak chce, a Ty możesz go pozwać, wyślij prośbę, jak nie zmieni zapomnij 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

hehe - byłem pewny iż takie porady dostanę 😄 tz. nie mówię iż jest to źle rozwiązanko.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@-Butik-Julisia- odpisz pod negatywem kupujący niestety nie potrafi czytać opisu aukcji gdzie podane są wszelkie wymiary. W trosce o zadowolenie kupujących specjalnie w opisie naszych aukcji udostępniamy wymiary odzieży zmierzone przez naszych pracowników osobiście by zachować 100% zgodność towaru z opisem

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

no tak - ale to nie zmienia roz... systemu jakości na tym koncie - tak naprawdę nie do odrobienia przez ms 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

jak ludzie patrza na negi to to jest jak reklama dla konta a jak kupująca zobaczy odpowiedź niewykluczone że ze wstydu zdejmie

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Cześć ludzi jest debilami i trzeba się z tym pogodzić 😉 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Health___Beauty  Niestety masz rację,  właśnie  napisałem przed chwilą że  Allegro ocenia sprzedawców na podstawie  subiektywnych ocen kupujacych.

Oczywiście kupujący ma  prawo do subiektywnej oceny, ale czy Allegro ma prawo obnizać jakość na podstawie subiektywnych ocen?

Kto tu jest debilem?  Przecież to logiczne.

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

heheh - -342 pkt-919 pkt  jakość sprzedaży 🙂

13 lat, 11 miesięcy, 6 dni na Allegro 

Jedna ocena - niesprawiedliwa 
"subiektywna"- potrafi rozwalić mikro sprzedawcę na długie tygodnie jak nie miesiące.

Co na to admini ? Nawet w skokach narciarskich - wywala się skrajne oceny.............

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@br. Temat poruszany wielokrotnie, ze system ocen jest zły ale póki co nikt z tym nic nie robi. O ile ktoś ma naprawdę duży biznes i dużo ocen to te negatywy aż tak bardzo nie wpływają na jakość sprzedaży ale w mniejszych firmach 2-3 negatywy i się może skończyć zablokowaniem konta. I to jest chore. 

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

jeszcze jak z swojej winy - OK - na klate.

Ale to jakiś żart....

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Wiesz co… ja mam w tej chwili 14 negatywów. Każdy mocno subiektywny - po czasie uważam ze w 2 przypadkach popełniłam błąd i mogłam go naprawić, żeby tych negatywów uniknąć. Ale pozostałe 12 to typowe „subiektywne oceny kupujących”. W dodatku wystawiane bez żadnego kontaktu, zgłoszenia problemu itp. Mimo iz każdy kupujący po wysyłce dostaje informacje, ze gdyby pojawił się jakiś problem to proszę o kontakt. Ale po co? Niektórzy to mam wrażenie piszą te komentarze jeszcze pod paczkomatem - odbierają paczke i po 2-3 minutach jest negatyw. 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Sądzimy, że dzieciak zapasiony stąd nie wciska się w podany rozmiar a nawet jeśli "za małe" to się zwraca bo jest na to dni 14 dni.

Walenie negatywem z powodu "za małe" daje tylko świadectwo kupującemu że bardzo oszczędnie gospodaruje zasobami, w które wyposażyła go (być może) natura.

 

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

myślę ,że kupujący przespał 14 dni na zwrot ( skoro dostałem ocenę po ponad 30 dniach )  - i tak odreagował. Można i tak - ale karma wraca

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@-Butik-Julisia- wrzucaj dziada na MNK listę

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@-Butik-Julisia- "...ponieważ jest to subiektywne doświadczenie klienta ze sprzedającym "

No tak doświadczenie jest  subiektywne, ale już ocena jakości sprzedaży  jest  obiektywna.

Obiektywna ocena jakości na podstawie subiektywnych ocen klientów...

Szanowne Allegro mogłoby się wreszcie zdecydować czy jest subiektywne czy obiektywne.

Quo  vadis Allegro?

oznacz moderatorów