Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć - chciałbym usłyszeć Wasze zdanie i poradę.
Bo Allegro znamy - subiektywna ocena ......
Sprzedałem bluzkę dziecięcą ( ponad miesiąc temu ) - rozmiar 86 ( na metce jest inna rozmiarówka 0-1 - gdyż jest to produkt Turecki a oni rożnie oznaczają. )
Oczywiście pisało na aukcji :
86 (rozmiar z metki 0-1)
Długość całkowita – 35cm
Szerokość między paszkami – 24cm
Długość rękawa zewnątrz/wewnątrz – 29/24cm
Dlatego też zadajemy sobie dużo trudu i mierzymy każdą sztukę i przypisujemy do Europejskiej rozmiarówki.
Oczywiście rozmiary realne podajemy także na aukcji aby każdy sobie sprawdzić.
Dodam iż nie ma czegoś takiego jak "wzór" rozmiarów - każdy producent ma swoje 86 czy tam L-kę czy Xl-kę - czy rozmiar butów - każdy o tym doskonale wie.
Działało przez lata aż do wczoraj - gdzie dostałem negatywa - "zaniżony rozmiar" i 1 gw. za opis
Wysłałem prośbę do sprzedającego o zmianę - zobaczymy.
Oczywiście spytałem Allegro co o tym sądzi ale :
"Bardzo mi przykro, że znalazł się Pan w takiej sytuacji. Komentarz niestety nie nadaje się do usunięcia, ponieważ jest to subiektywne doświadczenie klienta ze sprzedającym. Nawet jeżeli wynika to z niedopatrzenia kupującego. Wychodzimy z założenia, że nie znamy pełnego kontaktu między Państwem i jakimi informacjami wymieniali się Państwo prywatnie. "
Nie mam pretensji do Pani - działa jak Allegro jej nakazało.
Co Wy o tym sądzicie ?
"Wysłałem prośbę do sprzedającego o zmianę - zobaczymy." - znaczy do Kupującego 🙂
@-Butik-Julisia- polecam się przyzwyczaić, przy większej sprzedaży takich komentarzy będzie więcej.
hehe rozum podpowiada - jak piszesz - ale serce jeszcze sie buntuje 😛
Słowo klub jeszcze, przestanie.
@-Butik-Julisia- a nie masz nic ciekawszego i bardziej produktywnego do roboty tylko tracić czas na coś z czym nic nie zrobisz, negatyw zniknie po roku, klient może se oceniać jak chce, a Ty możesz go pozwać, wyślij prośbę, jak nie zmieni zapomnij 😄
hehe - byłem pewny iż takie porady dostanę 😄 tz. nie mówię iż jest to źle rozwiązanko.
@-Butik-Julisia- odpisz pod negatywem kupujący niestety nie potrafi czytać opisu aukcji gdzie podane są wszelkie wymiary. W trosce o zadowolenie kupujących specjalnie w opisie naszych aukcji udostępniamy wymiary odzieży zmierzone przez naszych pracowników osobiście by zachować 100% zgodność towaru z opisem
no tak - ale to nie zmienia roz... systemu jakości na tym koncie - tak naprawdę nie do odrobienia przez ms
jak ludzie patrza na negi to to jest jak reklama dla konta a jak kupująca zobaczy odpowiedź niewykluczone że ze wstydu zdejmie
Cześć ludzi jest debilami i trzeba się z tym pogodzić 😉
@Health___Beauty Niestety masz rację, właśnie napisałem przed chwilą że Allegro ocenia sprzedawców na podstawie subiektywnych ocen kupujacych.
Oczywiście kupujący ma prawo do subiektywnej oceny, ale czy Allegro ma prawo obnizać jakość na podstawie subiektywnych ocen?
Kto tu jest debilem? Przecież to logiczne.
heheh - -342 pkt-919 pkt jakość sprzedaży 🙂
Jedna ocena - niesprawiedliwa
"subiektywna"- potrafi rozwalić mikro sprzedawcę na długie tygodnie jak nie miesiące.
Co na to admini ? Nawet w skokach narciarskich - wywala się skrajne oceny.............
@br. Temat poruszany wielokrotnie, ze system ocen jest zły ale póki co nikt z tym nic nie robi. O ile ktoś ma naprawdę duży biznes i dużo ocen to te negatywy aż tak bardzo nie wpływają na jakość sprzedaży ale w mniejszych firmach 2-3 negatywy i się może skończyć zablokowaniem konta. I to jest chore.
jeszcze jak z swojej winy - OK - na klate.
Ale to jakiś żart....
Wiesz co… ja mam w tej chwili 14 negatywów. Każdy mocno subiektywny - po czasie uważam ze w 2 przypadkach popełniłam błąd i mogłam go naprawić, żeby tych negatywów uniknąć. Ale pozostałe 12 to typowe „subiektywne oceny kupujących”. W dodatku wystawiane bez żadnego kontaktu, zgłoszenia problemu itp. Mimo iz każdy kupujący po wysyłce dostaje informacje, ze gdyby pojawił się jakiś problem to proszę o kontakt. Ale po co? Niektórzy to mam wrażenie piszą te komentarze jeszcze pod paczkomatem - odbierają paczke i po 2-3 minutach jest negatyw.
Sądzimy, że dzieciak zapasiony stąd nie wciska się w podany rozmiar a nawet jeśli "za małe" to się zwraca bo jest na to dni 14 dni.
Walenie negatywem z powodu "za małe" daje tylko świadectwo kupującemu że bardzo oszczędnie gospodaruje zasobami, w które wyposażyła go (być może) natura.
myślę ,że kupujący przespał 14 dni na zwrot ( skoro dostałem ocenę po ponad 30 dniach ) - i tak odreagował. Można i tak - ale karma wraca
@-Butik-Julisia- wrzucaj dziada na MNK listę
@-Butik-Julisia- "...ponieważ jest to subiektywne doświadczenie klienta ze sprzedającym "
No tak doświadczenie jest subiektywne, ale już ocena jakości sprzedaży jest obiektywna.
Obiektywna ocena jakości na podstawie subiektywnych ocen klientów...
Szanowne Allegro mogłoby się wreszcie zdecydować czy jest subiektywne czy obiektywne.
Quo vadis Allegro?