anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NEGATYW NIEZGODNY Z PRAWDĄ - PROSZĘ O WASZĄ POMOC I MODERATORÓW

Butiktalulla
#13 Ambasador#

Witam, 

w skrócie Pani zakupiła produkt na Orlen paczkę - po godzinie granicznej nadań - było to około 12:20 - wyraźnie było zaznaczone iż dostawa nie będzie dnia kolejnego. O tej godzinie mam sporo spedytorów gdzie Pani miałaby paczkę na dzień kolejny - a wnisokuje iż na tym jej zależało - np. Allegro one czy inpost. Wybrała spedytora z poźniejszą wysyłką / dostawą.

Na drugi dzien wysmarowała mi negatywa - dostawa nie na czas.

Napisałem do Allegro - usunięto opienię - wskazujac ,ze Pani załamała regulamin.

Jakim było dla mnie zaskoczeniem jak dziś - Pani wywaliła mi negatywa - drugi raz! 

Wybrała znów : NIETERMINOWA DOSTAWA - ale wysmarowała : "Produkt dotarł z opóźnieniem i rozmiar się nie zgadza"

I Allegro już nie chce mi usunać komentarza - piszac :


"Kupujący ma prawo do opisania odczuć związanych z produktem w treści komentarza transakcyjnego. Bowiem gdyby nie produkt, do transakcji by nie doszło."

 

TO JAKIS ŻART ?  

 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

Butiktalulla
#13 Ambasador#

nie zgadzam się z nimi.

zacznijmy od nowa.

Czy prawdą jest :  powód ( podstawa ) opinii wybrana :  Nieterminowa dostawa   

???

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

może coś pomożesz ? 

Dostałem od Was odpowiedź jak poniżej. Prosiłem - aby edytować tego negatywa - nie życzę sobie aby podstawa negatywa to : NIETERMINOWA DOSTAWA.

Proszę o kontakt z Klientem - aby zmienił negatyw na zgodny z prawdą - obecnie - co sami przyznaliście - mija się z prawda - a tym samym łamie regulamin. Lub sami go edytujcie na zgodny z prawdą i OK. TYLE

Generalnie to na co się powołujecie to głupota. Ktoś  wybierze fałszywą podstawę negatywu np. nieterminowa dostawa  ( co nie będzie prawdą jak u mnie ) -  nakłamie na firmę - postawi ją w złym świetle ale dopisze jakaś **piiip**olę w stylu - aha - ale koperta była mało biała niż biała !!!

I wtedy Wy nic nie robicie z tym ???? taki komentarz - OK - nie kasujcie -ale należy go edytować.

 

Usuwamy oceny tylko w momencie, gdy mamy możliwość podważyć wszystkie aspekty transakcji poruszone przez klienta. W tym przypadku jako Serwis nie możemy zweryfikować wszystkich aspektów transakcji. W związku z tym nie mogę zaingerować w ocenę.

Przesłałam do kupującego komunikat z informacją, jak może on usunąć swoją ocenę. Liczę, że okaże się on pomocny.

 

oznacz moderatorów

Sagitarius_1972
#9 Pomysłodawca#

a te porozumienia z UOKiK to są tajne, czy możemy poznać, chociaż w grubszym zarysie, czego dotyczą odnośnie komentarzy ????

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

NA TEN MOMENT WIDNIEJE KŁAMSTWO : Nieterminowa dostawa - "Produkt dotarł z opóźnieniem..."

To kłamstwo - nie życze sobie aby taki komentarz widniał.

 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Niestety, ale informowanie kupującego o terminie dostawy jest wprowadzające w błąd i nawet gdy ustawimy sobie godziny graniczne na 11:00 to zakup o 14:30 wyświetla kupujacemu, że mam czas dziś do północy. To jest CHORE !!! 

 

Kolejna sprawa - dostawa jutro - to bzdura. Wrzucam do zielonego ONE o 16:00 a kurier wybiera z automatu o 23:30 ! Trzyma to w aucie do kolejnego dnia i oddaje na sortownię po 24h a tam tez leży kolejną noc. 

 

TO JEST CHORE !

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

powiem Ci tak - u mnie pokazywało wzorowo - wybierajac Orlen - pisało iż dostawa za 2 dni.

Inpost , one itd - dnia kolejnego - i tak realizuję wysyłki.

Oczywiście - na górze aukcji pisze - kup do tej X - dostawa jutro - tyczy się to jednak nie wszystkich kurierów - o czym doskonale My wiemy - Klient nie musi.

Ale zobacz - wyjaśniłem to Klientowi - pisząc prośbę o usunięcie - Allegro samo pierwszy komentarz usunęła pisząc ze jest niezgodny z regulaminem - Klient wywala potem kolejnego nega - z TĄ SAMĄ PODSTAWĄ ( dostawa nie na czas ) - a Allegro mi pisze ,że teraz to spoko bo Klient coś tam sobie dopisał o produkcie. OK  - zatem żądam aby to usunęli gdyż to pomówienie które wpływa na moje dobre imię  - a niech Klient wystawi negatyw - zgodnie z prawdą - jaka to będzie prawda - jestem sam ciekaw 🙂  ALE NAPEWO NIE - DOSTAWA NIE NA CZAS. Amen

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@Butiktalulla Szkoda Twoich nerwów i tak nic nie ugrasz. Odpowiedz na ten komentarz bez emocji i personalnych wycieczek i zapomnij o temacie. Za rok komentarz zniknie. Nie sądzę żeby miał wpływ na Twoją sprzedaż. Mieliśmy kiedyś na koncie dwa negatywne komentarze (przy ilości komentarzy takiej jak Ty) i nie zauważyliśmy żadnej różnicy w sprzedaży. Większość kupujących nie sprawdza komentarzy. Ludzie zrobili się tak leniwi, że nie wystawiają komentarzy, nie czytają komentarzy, nie sprawdzają jaki jest czas dostawy, nie czytają opisów ofert. Tylko "paczą", klikają i ma być już, a jak nie to negatyw. Takich klientów wyhodowały nam korporacje typu Allegro, A***on itp.

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

tak wiem - ale nie podaruje tego Allegro ani kupującemu - nie można karać kogoś za nie swoje winy. Negatyw - OK - niech zostanie - ale nie w tej formie.

Nie zawaliłem dostawy - Allegro to przyznało - sami powidzieli ,że Kleint złamał regulamin i mija się z prawda -a teraz niby jest wporządku.

Nie nie jest 

Na ten moment Allegro poświadcza nieprawdę 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Butiktalulla Szkoda Twojej energii, nic nie wskórasz. Jedyną metodą jest głosowanie nogami

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

@Butiktalulla my dostaliśmy wczoraj NEGATYWA za kuriera ONE. 

Kupujący kliknął sobie ONE w niedzielę. Następnego dnia rano kwit zrobiony i o 15:25 paczka w automacie. Wyjęta tego samego dnia i dostarczona kupującemu w środę. 

cyk pyk i NEGATYW ! Nosz ręce opadają. Odechciewa się już handlować na tym portalu. 

Kurier ONE trzyma na aucie paczkę do następnego dnia, sortownia kolejny dzień, a sprzedający dostaje negatywa ?  To juz jest takie przegięcie, że chce się zadzwonić do typa i puścić wiązankę. 

 

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

no rozumiem ale co na to - Allegro - jak serio nic - no to lekko mija się wszytsko tu z celem już....

Jaka tu wina Twoja? Jaka wina moja - w moim ? Wszytsko zeobione należycie - wysłane wg. deklaracji, towar wg. opisu , zapakowane w nowy bombel - super zabezpeicozne jak zawsze - nagatyw - Allegro nie robi nic - pomimo ,że negatyw zawiera kłamstwo - co Allegro potwierdziło. 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

kto stworzył te potwory ? Takich ludzi ? Właśnie ALLEGRO ! 

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Sagitarius_1972
#9 Pomysłodawca#

allegro jest pełne absurdów ! Niedawno miałam przejście z klientem ( Ukraina ) który wystawiając negatywny komentarz pomylił transakcje. Zakupił produkt który miał wysłany w dniu zakupu i odebrał go następnego dnia z paczkomatu allegro One.

W komentarzu napisał, że brak zwrotu gotówki i towar nie został przez niego odebrany. Sprawdzam transakcję - brak odstąpienia od umowy i towar odebrany ! To za co miał być zwrot gotówki ???

Napisałam na czacie z pracownikiem allegro prośbę o usunięcie komentarza, gdyż nie ma się on nijak do transakcji do której został wystawiony. Przemądrzały pracownik stwierdził, że komentarz odnosi się do transakcji. Zapytałam się go w którym miejscu komentarza to widzi patrząc na przebieg zamówienia - nie potrafił odpowiedzieć i cały czas trajkotał, że nie widzi błędu i mam kontaktować się z Klientem.

Na szczęście rozmowa telefoniczna z Klientem i wyjaśnienie pomyłki pomogły, ale pracownik allegro miał na celu wysłać mnie do diabła !

 

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

no nic - ja i tak juz nie kontraktowałem towaru na wiosnę - bo Allegro zarabia wiecej niż ja z tej mojej dziubaniny.

A ja mam być najtanszy na świecie i dyspozycyjny full time

Czas zmian.... 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Butiktalulla No, następny dojrzewa 😎 Witaj w klubie. Jutro mija tydzień, odkąd zakończyłem 24-letnią przygodę z Allegro. Kiedyś tu było naprawdę fajnie, ale od kiedy zaczęli się upodobniać do Farmazona to już była prawdziwa męczarnia

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

@Sagitarius_1972 bo pracownik Allegro to pewnie tez Ukrainiec. 

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Sagitarius_1972
#9 Pomysłodawca#

Raczej nie - pewnie ambitny ,,yuppie" co myśli, że wszystkie rozumy zjadł. Grzecznie, aczkolwiek dobitnie na koniec czatu powiedziałam mu co myślę o takim jego zachowaniu i zapowiedziałam, że jego też potem ocenię - w ramach rewanżu i symetryzmu 😄

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

@Sagitarius_1972 faktycznie, po konsultacjach czy zgłoszeniach system przedszkolny przysyła nam ankietę do oceny osoby obsługującej nas. Racja. Można sobie ulżyć na dzieciaka "yuppie". 

Mnie się dziś trafiła jakaś fajna i uprzejma. Zdjęła z ocen negatywa i znów mam 100% 😉 

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador#

nie ciesz się - miałem to samo. Był nagatyw :

NIETERMINOWA DOSTAWA z uzasadniem iż zamawiała aby paczka była na jutro - nie była  ( chciaż wybrała spedytora który nie miał być na jutro )

Allegro usuneło powiołuajac się na złamanie regulaminu przez kupującego.

To Pani wywaliła jeszcze raz negatywa : NIETERMINOWA DOSTAWA - dopisała ze paczka nie na czas I ROZMIAR NIE TEN PRODUKTU.

K.... aż żart. I allegro juz z tym nic nie zrobi bo nie może podważyć iż rozmiar był nei ten 😄

Klient mnie pomawia - fałszywym wpisem - Allegro nic. Teraz żądam aby go edytowali - niech zostanie negatyw - ale na poprawnej podstawie - i uwaga : NIE DA SIE NIBY.

 

 

oznacz moderatorów

Sagitarius_1972
#9 Pomysłodawca#

Tak, wszystko zależy od tego na kogo trafisz.

Jak temu mądrale wspominałam, że w podobnych przypadkach pracownicy allegro usuwali mi niesłusznego negatywa, to zagotowało mu się pod kołnierzykiem 😄 i chciał przykładów 😄

oznacz moderatorów