anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna weryfikacja PayU

E-SklepOkazji
#8 Zapaleniec#

Witam, chciałem się zapytać w jaki sposób mogę się dowiedzieć dlaczego nie przeszedłem weryfikacji przez PayU ? PayU zasłania się jakąś tajemnicą nie wiem czemu ,Allegro twierdzi że nie wie bo to PayU weryfikuje . Chciałbym sprzedawać na Allegro i jeżeli coś teraz przeszkadza żebym przeszedł pozytywnie weryfikację to mogę popracować nad tym żebym przeszedł pozytywnie weryfikację w późniejszym terminie ,jednak muszę wiedzieć w czym jest problem . Jest to według mnie nie w porządku ,że ja mam zaufać PayU przesyłając im wszystkie dokumenty mojej firmy a oni robią łaskę żeby poinformować mnie dlaczego nie przeszedłem weryfikacji.

Z góry dziękuję za odpowiedź.   

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W większości jak odrzucają to dane się nie zgadzają, a jak długi czas...to teraz norma.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@E-SklepOkazji W jaki sposób się z nami kontaktowałeś? Jeśli to korespondencja mailowa, podaj mi proszę jej numer. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

E-SklepOkazji
#8 Zapaleniec#

Kontaktowałem się telefonicznie . Dane na pewno się zgadzają ,przesłałem im też wszystkie dokumenty które były wymagane. Nie wiem w czym problem.

oznacz moderatorów

E-SklepOkazji
#8 Zapaleniec#

Nadal brak kontaktu ze strony allegro a zapewniali że się skontaktują i wyjaśnią sprawę .Brak chęci zajęcia się problemem. Widzę że przerasta to Allegro i trzeba sobie samemu radzić. Myślałem że obsługa jest bardziej profesjonalna .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@E-SklepOkazji przykro mi, że masz taką opinię, konsultowaliśmy tę sprawę z operatorem i najwyraźniej dopiero dziś przyszła odpowiedź, widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź w sprawie nr 27730923. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

E-SklepOkazji
#8 Zapaleniec#

A mogę zapytać gdzie dostałem odpowiedź , bo nigdzie jej nie znalazłem. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@E-SklepOkazji w wiadomości e-mail w sprawie o numerze 27730923, możesz ją odszukać na swojej skrzynce wpisując ten numer w wyszukiwarkę poczty. Została wysłana dzisiaj (17.11.2022) o 11:28. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

E-SklepOkazji
#8 Zapaleniec#

Zamówiłem rozmowę z Allegro i pani powiedziała ,że dostałem odpowiedź następującą "nie mogę sprzedawać na Allegro ponieważ nie przeszedłem weryfikacji  pozytywnie". Ręce opadają .Pytałem "dlaczego nie przeszedłem weryfikacji pozytywnie i co mogę zrobić żeby przejść pozytywnie i móc sprzedawać na Allegro" ? a nie : " dlaczego nie mogę sprzedawać na Allegro ?" Ja wiem o tym że nie przeszedłem weryfikacji i nie o to pytałem . Mam wrażenie ,że z dzieckiem bym się szybciej dogadał niż z moderatorami z Allegro. Dodam jeszcze ,że pani z Allegro przyznała że ktoś z Allegro źle sformułował pytanie i taka przyszła odpowiedź. Mam pytanie :czy jest u was ktoś kompetentny kto potrafi zrozumieć o czym piszę i zadać właściwe pytanie PayU ?    

oznacz moderatorów

Client:104173859
#7 Wielbiciel#

Cześć udało się Tobie rozwiązać problem z Payu ? Jesteśmy z mężem w tej samej sytuacji. 

oznacz moderatorów

ADULTMOVIEDVD
#9 Pomysłodawca#

Walczę cały czas z Payu. Jak ktoś ma jeszcze problemy z weryfikacją to proszę o PW. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

DecalDecor
#7 Wielbiciel#

Witam, udało się rozwiązać problem. Też mam ten sam problem. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DecalDecor w tym wątku Monika wyjaśniła Ci, że nie ma możliwości pozytywnej weryfikacji do wypłat na Twoim koncie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DecalDecor
#7 Wielbiciel#

Nie wiedziałem, że przeszliśmy na "Ty"...A więc Olu,  Pani Monika nie odpowiedziała na moje pytanie. Nie zostało mi wyjaśnione dlaczego nie mogę być zweryfikowany. Odpowiedź typu: "nie bo nie". Zasłanianie się ustawą, poufnością... Nie rozumiem również dlaczego nie mam wglądu do swoich danych ( gdzie RODO). 

oznacz moderatorów