Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży poniższych zamówień. Zamówienia zostały złożone we wtorek (14.01) po godzinie 16 i przy czasie wysyłki ustawionej na 3 dni Allegro pokazuje czas wysyłki jako czwartek czyli po 2 dniach, a nie piątek.
Na nic się zdaje ciągłe przeklikiwanie funkcji " Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" i jest to w ogóle bez sensu. Już tyle było głosów żebyście wyłączyli tą funkcje na dobre a nie że sprzedający muszą pamiętać o tym aby to przeklikiwać co kilka dni.
@WarsztatNadruku Zamówienia wykluczamy ze statystyk Jakości sprzedaży, dopiero gdy są oznaczone jako opóźnione. Dodatkowo zaistniała sytuacja musi być niezależna od sprzedającego.
Data, która pojawia się w "czas na wysłanie", to sugerowany czas wysyłki. Jedynie Ty tę datę widzisz, klient nie ma do niej dostępu. To sugestia, do której możesz się zastosować, wygenerowana w oparciu o czas realizacji dostaw w Twoich wcześniejszych zamówieniach.
@nat_not klient i może tego nie widzi, ale punkty nam polecą jeśli tego nie wyślemy w tym czasie….. a nie wyślę tego w tym czasie bo skoro ktoś zamawia u mnie towar we wtorek a mam ustalone 3 dni na wysyłkę to znaczy że wysyłam towar w piątek….
I może skoro „klient nie ma dostępu do daty sugerowanej wysyłki” to może usuńcie w ogóle cały algorytm wyliczający czas wysyłki towarów który robi swoje głupie i dziwne wyliczenia i nie klient widzi że JA jako sprzedający deklaruje wysyłkę w 3 dni…. A nie że towar zostanie wysłany jednak po 2 bo tak wyliczył sobie Wasz algorytm na który większość sprzedających jest wściekła i ma go dość
@WarsztatNadruku przewidywany czas dostawy (a więc również wysyłki), jest wyświetlany na podstawie twoich wcześniejszych realizacji zamówień. Jeżeli nie chcesz, aby wyświetlany był szybszy czas dostawy, to wysyłaj zamówienia zgodnie ze swoją deklaracją i nie wcześniej, nawet jeśli masz taką możliwość.
@Sa_nova chce aby wyświetlany był czas jaki JA DEKLARUJE a nie jaki wylicza sobie wasz algorytm... a to że wysyłam paczki wcześniej nie powinno mieć znaczenia przy wyświetlaniu czasu wysyłki
Przecież tak już od dawna nie jest. Nawet jak zadeklarujesz że wysyłasz paczki w ciągu 10 dni, a w ciągu miesiąca wyślesz paczki np. w 1 dzień to z automatu twoje wszystkie aukcje będą miały informację że wysyłka jest w ciągu 1 dnia. mimo że masz podane 10 dni. To jest czas przewidywany który żyje swoim życiem 🙂 Można go wyłączyć ale on się resetuje po jakimś czasie.
@-PRORIDE- to wiem, że trzeba to przeklikiwać bo jest to mega denerwujące.
@WarsztatNadruku zakładając konto na naszej platformie akceptujesz nasz regulamin, tym samym zgadzasz się na warunki, które tutaj funkcjonują. Dodatkowo informujemy w artykułach o tym, w jaki sposób obliczamy przwidywany czas dostawy np. tutaj.
@Sa_nova Założyłam konto przed waszymi "poprawkami i usprawnieniami".... i skoro w ten sposób do tego podchodzicie to powinniście ze SPRZEDAWCAMI omawiać kwestie "nowości" jakie nam serwujecie bo nie jesteśmy wyjątkiem który od razu zgłasza wam że wasze "ułatwienia" wcale ułatwieniami nie są a tylko dokładają nam niepotrzebnej roboty i rozwalają sprzedaż...
Szkoda tylko że macie gdzieś co mówią ludzie na których jakby nie patrzeć zarabiacie...