Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, jestem sprzedającym, co zrobić jeśli zalicytowany towar uległ zagubieniu, nie mogę go wysłać klientowi. paczka za pobraniem więc zwrot pieniędzy jest zbędny.
@Alexx_2007 wysłać przeprosiny sprzedającemu. Jezeli to Lokalnie to negatywa nie dostaniesz, na Allegro możesz dostać. Z odzyskaniem prowizji będzie cięzko bo to twoja wina ( chyba ze dogadasz sie z kupujacym że to on zrezygnuje z zakupu).
@Alexx_2007 Zadzwonić > wyjaśnić sytuację > i nie martwić się tym, jak ktoś Ci napisze, że masz obowiązek wysłać towar > jedynie sprawa w sądzie założona przez kupującego i wygrana może Cię zmusić > Allegro w wypadku zaginięcia rzeczy i wytłumaczeniu tego nie będzie wyciągać konsekwencji > no chyba, że to się będzie powtarzać > wtedy mogą Ci nawet zablokować konto
Najważniejsze samemu przeprosić i wytłumaczyć sytuację klientowi by nie psuł ci wizerunku i nadal zaglądał na twoje aukcje.
Co można zrobić?
Zadzwonić, przedstawić sytuację, przeprosić i tyle. Nie powinien robić scen, błędy zdarzają się i najlepszym.
@Skill_Player o jakich ty błędasz piszesz? Masz na myśli bałaganiarstwo? Niechlujstwo? 😮
Od 20 lat widze to samo: cena za niska wiec finalnie towar sie robi uszkodzony/zagubiony. Te same zagrywki.
@Client:104371448 tak właśnie zadzwonić i nawet niech naściemnia, że zagubił.
Ważny jest najprostszy kontakt z klientem...
Ostatnio trochę też dałem ciała, miałem 4-5 paczek na raz do zapakowania no i przytrafił się błąd.
Mianowicie do jednej zapomniałem włożyć chłodzenia procesora które było wystawiane razem z CPU. Zorientowałem się wtedy kiedy zobaczyłem to chłodzenie na stole a paczka była już odebrana z paczkomatu przez kuriera.
Takie chłodzenie to koszt rzędu 20zł ale trzeba było poinformować klienta, takie rzeczy się zdarzają i za takie dają negatywy. Zadzwoniłem, wyjaśniłem. Klient na szczęście miły, nawet nie montował by tego standardowego chłodzenia tylko miał swoje lepsze.
Zawsze kontakt i rozmowa to podstawa! Bez tego na linii klient - sprzedawca tylko pluton egzekucyjny i albo pierwsza strona strzela albo druga 😋😅
@Skill_Player trzeba bylo zwrocic klientowi koszty chlodzenia albo doslac na swoj koszt. Ale pewnie szkoda bylo szmalczyku na "znaczki".
Nie wiem jak mozna nie zapakowac chlodzenia 😮
@Client:104371448 zapytałem się klienta jak rozwiązujemy problem, byłem przygotowany na dosyłkę ale to chłodzenie i tak przy takim CPU nie znajduje dobrego zastosowania i warto zainwestować w wieżowe lub AiO. Obyło się więc bez dosyłek.
Tak jak pisałem, można nie zapakować czegoś- już przy kilku paczkach do wysyłki+ ich listy przewozowe + robi się w między czasie coś innego i nietrudno o pomyłkę.
Byłem swego czasu po sprzęt elektrotechniczny w sklepie Makity, siedzieliśmy tam z 3h po fajrant i wybieraliśmy sprzęt za łącznie 15k. Chłopaki - pracownicy na fajrant wystawili paletę kartonów dla kuriera ze sprzętem do wysyłki. Na prawdę taka sprzedaż to ciężki kawałek chleba (ja też pracowałem w handlu ale stacjonarnym w pelni) i klienci widać po forum nie doceniają pracy tych sprzedawców.
@Alexx_2007 Niczym się nie martw > dzwonisz ew. piszesz > wyjaśniasz > i po kłopocie
Takich wątków o zagubieniu towaru, zniszczeniu lub nawet odmowy wysłania było tu mnóstwo > za taki jednorazowy "wypadek przy pracy" Allegro nie wyciągnie konsekwencji ani nie wypłaci kasy z AP.
Nie przejmuj się opisywaniem możliwych konsekwencji > to tylko "strachy na lachy" > jeżeli to było na zwykłym Allegro > możesz dostać tylko "negatywa" > na AL nic
Jakby Cię dalej straszyli jakimiś paragrafami czy odnośnikami do dziwnych (fake'owych) stron to zacytuj > "nie strasz, nie strasz bo się zes... nuu zbudzisz"
Forumowicze AG o wysokich rangach piszą Ci tylko o przeprosinach > o niczym więcej > a chyba są na tyle długo na AG i mają doświadczenie , iż wiedzą o czym piszą
Wystawiłeś przedmiot i go zagubiłeś? wali na odległość> nie pasuje Ci cena! ale oczywiście kupujący nic Ci nie zrobi musiałby iść do sądu.