Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nadając paczki coś mi się zwiesiło, więc próbowałam nadać paczki ponownie i myślałam, że wróci do momentu, gdzie mnie wyrzuciło ale trzeba było wszystko wpisać od nowa. Więc mam po dwie etykiety do jednej osoby. W zakładce ZAMÓWIONE PRZESYŁKI udało mi się anulować tylko 1. Co mam teraz zrobić? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dodam, że na infolinii dpd nie mogę anulować tych etykiet.
@EfektArt Cześć. 🙂 Przejdź do zakładki Zamówienia, odszukaj wybrane zamówienie i przejdź do jego szczegółów. W tym miejscu będziesz mogła anulować przesyłkę (przycisk "usuń przesyłkę").
Jeśli usunięcie przesyłki będzie niemomożliwe, to oznacza, że jest już za późno ze strony przewoźnika i niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Dziękuję za odpowiedź, usunęłam przed chwilą i udało się. Tylko, w zamówionych przesyłkach status nadal jest taki sam. To normalne ?
@EfektArt Powinien niedługo się zaktualizować. 🙂
Wczoraj chciałem anulować dwie wysyłki i nie mogłem tego zrobić w Zamówionych przesyłkach jak zawsze, więc usunąłem je z poziomu szczegółów zamówienia jak napisałaś.
Mimo to dziś w Zamówionych przesyłkach nadal widnieją jako aktywne.
Dodam, że czas od nadania do próby anulowania nie był dłuższy niż 30 min, a nie zdziwiłbym się gdyby to było 15 min.
nr
@Elo-Car Ja w tym zamówieniu widzę tylko jedną przesyłkę 1000779969409U i została ona już odebrana.
@w_kiwi
Ja w szczegółach zamówienia widzę jeszcze dwie nieodebrane
@Elo-Car W zamówieniu numer 4faba801-32d4-11ef-89c6-6573765bf20e jest tylko jedna przesyłka. Proszę, podaj mi numer zamówienia, o którym piszesz.
W szczegółach zamówienia widzę dwie wcześniejsze wysyłki które zostały usunięte
Zrzut ekranu z "przesyłek"
@Elo-Car co się dzieje, jak zaznaczysz obie te przesyłki?
To co zwykle, pokazuję się pasek z opcjami podjazdu i druku.
Za to w szczegółach przesyłek przycisk "anuluj" jest wyłączony od samego początku
Halo Moderacja 🙂
@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka
Czy mógłbym otrzymać jakąś odpowiedź?
@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka
@Elo-Car Przepraszam, że musiałeś tyle czekać na odpowiedź. W momencie przesłania przez nasz API danych o etykietach przewoźnikowi, nie ma możliwości już ich usunięcia. Jednak nie ma to wpływu na jakość sprzedaży czy opłaty.
A kiedy następuję przesłanie danych o etykietach przewoźnikowi, bo nie raz już anulowałem przesyłki i nigdy nie miałem takiego problemu.
Halo halo
@w_kiwi @_HolaOla_ @ko_alka
Przepraszam, chciałbym się dowiedzieć kiedy następuję przesłanie danych o etykietach przewoźnikowi, bo nie raz już anulowałem przesyłki i nigdy nie miałem takiego problemu.