anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę anulować etykiety dpd (wysyłam z allegro)

EfektArt
#8 Zapaleniec#

Witam, nadając paczki coś mi się zwiesiło, więc próbowałam nadać paczki ponownie i myślałam, że wróci do momentu, gdzie mnie wyrzuciło ale trzeba było wszystko wpisać od nowa. Więc mam po dwie etykiety do jednej osoby. W zakładce ZAMÓWIONE PRZESYŁKI udało mi się anulować tylko 1. Co mam teraz zrobić?  Bardzo proszę o szybką odpowiedź. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

EfektArt
#8 Zapaleniec#

Dodam, że na infolinii dpd nie mogę anulować tych etykiet.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@EfektArt Cześć. 🙂 Przejdź do zakładki Zamówienia, odszukaj wybrane zamówienie i przejdź do jego szczegółów. W tym miejscu będziesz mogła anulować przesyłkę (przycisk "usuń przesyłkę").

Jeśli usunięcie przesyłki będzie niemomożliwe, to oznacza, że jest już za późno ze strony przewoźnika i niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc. 

oznacz moderatorów

EfektArt
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź, usunęłam przed chwilą i udało się. Tylko, w zamówionych przesyłkach status nadal jest taki sam. To normalne ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@EfektArt Powinien niedługo się zaktualizować. 🙂 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@ko_alka 

Wczoraj chciałem anulować dwie wysyłki i nie mogłem tego zrobić w Zamówionych przesyłkach jak zawsze, więc usunąłem je z poziomu szczegółów zamówienia jak napisałaś.
Mimo to dziś w Zamówionych przesyłkach nadal widnieją jako aktywne.
Dodam, że czas od nadania do próby anulowania nie był dłuższy niż 30 min, a nie zdziwiłbym się gdyby to było 15 min.

 

nr

4faba801-32d4-11ef-89c6-6573765bf20e
 
 
Pozdrawiam
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Ja w tym zamówieniu widzę tylko jedną przesyłkę 1000779969409U i została ona już odebrana. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 
Ja w szczegółach zamówienia widzę jeszcze dwie nieodebrane

 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Halo moderacja 
@w_kiwi @ko_alka 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car W zamówieniu numer 4faba801-32d4-11ef-89c6-6573765bf20e jest tylko jedna przesyłka. Proszę, podaj mi numer zamówienia, o którym piszesz. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 

W szczegółach zamówienia widzę dwie wcześniejsze wysyłki które zostały usunięteZrzut ekranu 2024-07-04 093602.png

Zrzut ekranu z "przesyłek"
Zrzut ekranu 2024-07-04 094324.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car co się dzieje, jak zaznaczysz obie te przesyłki? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ 

To co zwykle, pokazuję się pasek z opcjami podjazdu i druku.
Za to w szczegółach przesyłek przycisk "anuluj" jest wyłączony od samego początku

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Halo Moderacja 🙂
@_HolaOla_  @w_kiwi  @ko_alka 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Czy mógłbym otrzymać jakąś odpowiedź?
@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Przepraszam, że musiałeś tyle czekać na odpowiedź. W momencie przesłania przez nasz API danych o etykietach przewoźnikowi, nie ma możliwości już ich usunięcia. Jednak nie ma to wpływu na jakość sprzedaży czy opłaty. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 

A kiedy następuję przesłanie danych o etykietach przewoźnikowi, bo nie raz już anulowałem przesyłki i nigdy nie miałem takiego problemu.

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Halo halo

@w_kiwi @_HolaOla_ @ko_alka 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, chciałbym się dowiedzieć kiedy następuję przesłanie danych o etykietach przewoźnikowi, bo nie raz już anulowałem przesyłki i nigdy nie miałem takiego problemu.

 

@w_kiwi , @_HolaOla_ , @ko_alka 

oznacz moderatorów