anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę anulować etykiety dpd (wysyłam z allegro)

EfektArt
#8 Zapaleniec#

Witam, nadając paczki coś mi się zwiesiło, więc próbowałam nadać paczki ponownie i myślałam, że wróci do momentu, gdzie mnie wyrzuciło ale trzeba było wszystko wpisać od nowa. Więc mam po dwie etykiety do jednej osoby. W zakładce ZAMÓWIONE PRZESYŁKI udało mi się anulować tylko 1. Co mam teraz zrobić?  Bardzo proszę o szybką odpowiedź. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

EfektArt
#8 Zapaleniec#

Dodam, że na infolinii dpd nie mogę anulować tych etykiet.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@EfektArt Cześć. 🙂 Przejdź do zakładki Zamówienia, odszukaj wybrane zamówienie i przejdź do jego szczegółów. W tym miejscu będziesz mogła anulować przesyłkę (przycisk "usuń przesyłkę").

Jeśli usunięcie przesyłki będzie niemomożliwe, to oznacza, że jest już za późno ze strony przewoźnika i niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc. 

oznacz moderatorów

EfektArt
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź, usunęłam przed chwilą i udało się. Tylko, w zamówionych przesyłkach status nadal jest taki sam. To normalne ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@EfektArt Powinien niedługo się zaktualizować. 🙂 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@ko_alka 

Wczoraj chciałem anulować dwie wysyłki i nie mogłem tego zrobić w Zamówionych przesyłkach jak zawsze, więc usunąłem je z poziomu szczegółów zamówienia jak napisałaś.
Mimo to dziś w Zamówionych przesyłkach nadal widnieją jako aktywne.
Dodam, że czas od nadania do próby anulowania nie był dłuższy niż 30 min, a nie zdziwiłbym się gdyby to było 15 min.

 

nr

4faba801-32d4-11ef-89c6-6573765bf20e
 
 
Pozdrawiam
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Ja w tym zamówieniu widzę tylko jedną przesyłkę 1000779969409U i została ona już odebrana. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 
Ja w szczegółach zamówienia widzę jeszcze dwie nieodebrane

 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Halo moderacja 
@w_kiwi @ko_alka 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car W zamówieniu numer 4faba801-32d4-11ef-89c6-6573765bf20e jest tylko jedna przesyłka. Proszę, podaj mi numer zamówienia, o którym piszesz. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 

W szczegółach zamówienia widzę dwie wcześniejsze wysyłki które zostały usunięteZrzut ekranu 2024-07-04 093602.png

Zrzut ekranu z "przesyłek"
Zrzut ekranu 2024-07-04 094324.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car co się dzieje, jak zaznaczysz obie te przesyłki? 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ 

To co zwykle, pokazuję się pasek z opcjami podjazdu i druku.
Za to w szczegółach przesyłek przycisk "anuluj" jest wyłączony od samego początku

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Halo Moderacja 🙂
@_HolaOla_  @w_kiwi  @ko_alka 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Czy mógłbym otrzymać jakąś odpowiedź?
@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Przepraszam, że musiałeś tyle czekać na odpowiedź. W momencie przesłania przez nasz API danych o etykietach przewoźnikowi, nie ma możliwości już ich usunięcia. Jednak nie ma to wpływu na jakość sprzedaży czy opłaty. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 

A kiedy następuję przesłanie danych o etykietach przewoźnikowi, bo nie raz już anulowałem przesyłki i nigdy nie miałem takiego problemu.

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Halo halo

@w_kiwi @_HolaOla_ @ko_alka 

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, chciałbym się dowiedzieć kiedy następuję przesłanie danych o etykietach przewoźnikowi, bo nie raz już anulowałem przesyłki i nigdy nie miałem takiego problemu.

 

@w_kiwi , @_HolaOla_ , @ko_alka 

oznacz moderatorów