Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nadając paczki coś mi się zwiesiło, więc próbowałam nadać paczki ponownie i myślałam, że wróci do momentu, gdzie mnie wyrzuciło ale trzeba było wszystko wpisać od nowa. Więc mam po dwie etykiety do jednej osoby. W zakładce ZAMÓWIONE PRZESYŁKI udało mi się anulować tylko 1. Co mam teraz zrobić? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dodam, że na infolinii dpd nie mogę anulować tych etykiet.
@EfektArt Cześć. 🙂 Przejdź do zakładki Zamówienia, odszukaj wybrane zamówienie i przejdź do jego szczegółów. W tym miejscu będziesz mogła anulować przesyłkę (przycisk "usuń przesyłkę").
Jeśli usunięcie przesyłki będzie niemomożliwe, to oznacza, że jest już za późno ze strony przewoźnika i niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Dziękuję za odpowiedź, usunęłam przed chwilą i udało się. Tylko, w zamówionych przesyłkach status nadal jest taki sam. To normalne ?
@EfektArt Powinien niedługo się zaktualizować. 🙂