Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pojawił się jakiś problem z pay.ecard.pl. Próbuję doładować konto przed wygenerowaniem etykiety i niestety po kliknięciu "Doładuj" w Edge kręci się kółeczko, a w Firefoksie klepsydra, aż do przekroczenia limitu czasu. Różne konta, różne przeglądarki. Na koniec komunikat:
"Przekroczono limit czasu połączenia
Podczas łączenia z serwerem „pay.ecard.pl” wystąpił błąd.
Witryna może być tymczasowo niedostępna lub przeciążona. Spróbuj ponownie za pewien czas.
Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem".
Dziś ? Nie wiem co się dzieje z INPOSTEM , ECardem i tą cała resztą - ale najpierw nic nie działało, a obecnie działa tak jak piszesz . Mam 3 próby doładowania z trzech rożnych urządzeń ( tak zalecał moderator) i lipa brak doładowanych środków. Odpowiedź moderatora - problem jest im znany pracują nad jego rozwiązaniem .
również zjadło kase dwa rady a niedoladowalo ;//
próbuje się dodzwonić na infolinie, ale coś się nie da
Super... nie wysłałem dziś paczek i znów statystyki pójdą w dół
Informacja z infolinii Inpost sprzed chwili (14:07) - wiemy o opóźnieniach w księgowaniu płatności, próbujemy temu zaradzić, nie wiemy ile to potrwa.
Czyli awaria - nie wiem, czy InPostu, czy ECard.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę Was o zarejestrowanie tych opóźnień jako awarii po stronie przewoźnika i albo usunięcie dzisiejszych przesyłek InPost ze statystyk (tak już kiedyś było, "nie brane pod uwagę z powodu awarii") albo przynajmniej uznanie przesyłki za nadaną dzisiaj, jeśli do 23:59 trafi do paczkomatu.
Zdarza mi się wpłacac drobne kwoty na swoje konto managera w in post , wczoraj doładowalam 8,99 zł, system on post nie wykazywał doładowania konta, kliknęłam mimo to w "opłać" i pobralsm etykietę, udało się!
Też miałem ten problem, ale moje konto zostało przed chwilą doładowane.
Na infolinii polecono mi wysłać mail na pomoc@inpost.pl z wnioskiem o doładowanie konta i potwierdzeniem przelewu w pdf-ie. Dwie minuty temu wpłata pojawiła się w Historii operacji - na głównej stronie jej nie ma, ale zawsze to coś😊
Niestety mam siedem minut do godziny granicznej i nie zdążę, choćbym się skichała...