- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę dodać zdjęć do oferty. Ta sytuacja trwa od kilku godzin.Kiedy próbuję dodać zdjęcie pojawia się komunikat podświetlony na zielono: ,,oferta została zaktualizowana", a następnie na czerwono: "Nie udało się dodać zdjęcia. Wystąpił błąd podczas ładowania obrazka." Czy ktoś wie jaka może być przyczyna?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolorowa-szaffa czy problem występuje także, gdy korzystasz z innej przeglądarki lub trybu incognito? Jeśli tak, to poproszę o przesłanie zrzuty ekranu z pełnym oknem przeglądarki z widocznym adresem strony oraz datą i godziną.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nadal nie mogę dodawać zdjęć. Nie dopisałam powyżej, że wystawiam ogłoszenia z telefonu. Mam androida, przeglądarka google chrom, próbowałam tez przez firefoxa, nadal to samo. Na innym telefonie - iphone też to samo.
Mało tego, nie mogłam odpisać Pani z telefonu bo wyrzucało mnie na inna stronę, dopiero po kilku próbach udało się z komputera odpisać.
Na zrzutach z telefonu nie widać adresu strony.
Nadal nie udaje się odpisać przez telefon poniważ przerzuca mnie na głowną stronę Allegro Gaadane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Mamy dokładnie ten sam problem od rana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę dodać zdjęć przy wystawieniu aukcji. Próbowałem zmienić przeglądarkę i nic nie pomaga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Z tym samym problemem borykam się od rana i cały czas czekam na jakieś rozwiązanie ze strony Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GLOBAL-BMW-PARTS Cześć. 🙂 Napisz proszę coś więcej o tym problemie. Sytuacja dotyczy Allegro czy Allegro Lokalnie? Korzystasz z serwisu przez przeglądarkę czy aplikację mobilną? Możesz załączyć zrzuty ekranu z komunikatem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Korzystam z przeglądarki ( już wyczyściłem historie i niepomogło)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzystam z Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GLOBAL-BMW-PARTS Problem dotyczy wszystkich zdjęć czy tylko jakiegoś konkretnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pierwsza miniaturka się nie ładuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GLOBAL-BMW-PARTS Prześlij mi to konkretne zdjęcia na spolecznosc@allegro.pl (i załącz link do tego wątku). Sprawdzę to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GLOBAL-BMW-PARTS Wiadomość mejlowa, którą wysłałeś, jest pusta.
@GLOBAL-BMW-PARTS @kolorowa-szaffa @pozio2606 Czy chodzi o Allegro czy Allegro Lokalnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wystawiam w Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolorowa-szaffa @GLOBAL-BMW-PARTS @pozio2606 Sprawdzimy to, ale prześlijcie mi proszę zrzuty ekranu z komunikatem, widocznym URL, datą oraz godziną. Przydatny będzie również numer oferty lub szkicu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zrobiłam zrzut z komunikatem, to wystarczy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolorowa-szaffa Przekażę zrzuty ekranu do Działu Technicznego
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »