anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dokonać wpłaty za wybrany produkt ani przelewem ani kartą. Bank twierdzi że u nich wszystko

Client:28688564
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28688564 Czy możesz doprecyzować? Pomocny byłby zrzut ekranu obrazujący problem.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:28688564
#7 Wielbiciel#

Client28688564_0-1744719909026.png

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28688564 błąd pojawia się na stronie banku. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z bankiem, aby ustalić szczegóły. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:28688564
#7 Wielbiciel#

Niestety Bank uparcie twierdzi że u nich Wszystko w porządku. Sam już nie wiem.  To dla mnie za trudne. Ale dziękuję za chęć pomocy.

oznacz moderatorów