Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@tomek-agusia Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
dziękuje za pomoc.
@tomek-agusia Czy przesłałeś już operatorowi płatności zdjęcie dokumentu tożsamości do weryfikacji?
Tak , został przesłany skan dowodu osobistego
@tomek-agusia Dziękuję za informację. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
Czy udało się coś ustalić i " popchnąć" temat do przodu ?? Bo ta weryfikacja naprawdę już trwa bardzo długo a co za tym idzie przetrzymywane są moje pieniążki .
@tomek-agusia Proszę, napisz do nas przez formularz kontaktowy z informacją, kiedy dokładnie przekazałeś dokumenty do PayU. Doradcy muszą to wyjaśnić z operatorem płatności.
Napisałem przez formularz. Skan dowodu został wysłany 03.04 . Cały czas jest informacja że trwa weryfikacja.