anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę nadać paczki "Nieprawidłowy token lub brak tokenu " Inpost

FamMariuszWojtas
#7 Wielbiciel#

Witam. 

Mam problem z wysyłką paczek przez Inpost. 

Chcąc nadać paczkę np paczkomatową, wyskakuje mi komunikat o nieprawidłowym tokenie bądź jego braku. 

Konto allegro z inpostem powiązałem ponownie z poziomu managera paczek, usunałem także z powiązanych aplikacji inpost i dodałem ponownie.

Niestety nic to nie dało.

Z poziomu baselinkera mogę normalnie nadawać paczki, problem jest tylko przy nadawaniu przez samo allegro.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@FamMariuszWojtas wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.Ewentualnie spróbuj w trybie incognito lub na innej przeglądarce.

oznacz moderatorów

FamMariuszWojtas
#7 Wielbiciel#

 Niestety nic to nie dało i paczki z inpostu dalej muszę wpisywać ręcznie bądź korzystać z menedzera paczek przy przesyłkach do paczkomatów. 

Z DPD nie mam tego problemu, tylko inpost. 

Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł ?

oznacz moderatorów

FamMariuszWojtas
#7 Wielbiciel#

Tak wygląda komunikat 

Nikt nie ma pomysłu ? 

Meczące jest wysyłanie wszyskiego z palca..

nieprawidlowy token.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FamMariuszWojtas Podaj proszę numer tego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów