anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę nadać przesyłek Inpost

Fit-animals
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

nie mogę wygenerować etykiet dla przesyłek poprzez Wysyłam z Allegro.

Pojawia mi się Komunikat "Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej"

podczas zamawiania wybieram opcje z podjazdem kuriera.

nr zamówienia 584cfe0-f76a-11ee-bed9-4fa78c8b9d40

Proszę o pomoc, i szybkie rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Fit-animals! Czy nadajesz przesyłki przez Wysyłam z Allegro? Upewnij się proszę, że masz uregulowana fakturę z przewoźnikiem.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Fit-animals
#8 Zapaleniec#

Wysłam z Allegro, Faktury są opłacone wszystkie, na WebTrucer Inpost widać tylko kilka zamówień z dziś po godzinie 21:25.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fit-animals Proszę Cię o bezpośredni kontakt z InPostem: https://inpost.pl/kontakt. To powinno rozwiązać problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Fit-animals
#8 Zapaleniec#

Niestety kontakt z Inpostem nie pomógł. Po ich stronie wszystko jest ok, z poziomu Managera Przesyłek można stworzyć etykiety. Konsultant Inpostu wskazał, że błąd leży po stronie Allegro i narzędzia Wysyłam z Allegro, z którego korzystam.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Fit-animals Dodaj proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Fit-animals
#8 Zapaleniec#

allegro.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fit-animals Jeśli problem nadal występuje, proszę Cię o zrzut ekranu, na którym widoczna będzie jeszcze data i godzina.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Fit-animals
#8 Zapaleniec#

Problem jest cały czas.

printscreen.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fit-animals Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fit-animals Otrzymałam informację, że sprawa musi być wyjaśniona z InPostem. Możliwe, że otrzymany token odstępu stracił ważność i trzeba wprowadzić go ponownie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Fit-animals
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem od Inpost informację, że ich Tokeny nie tracą ważności i problem jest po stronie Allegro:

Token.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fit-animals Czy zgodnie z informacją wkleiłeś w narzędziu token jeszcze raz?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów