Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nie mogę wygenerować etykiet dla przesyłek poprzez Wysyłam z Allegro.
Pojawia mi się Komunikat "Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej"
podczas zamawiania wybieram opcje z podjazdem kuriera.
nr zamówienia 584cfe0-f76a-11ee-bed9-4fa78c8b9d40
Proszę o pomoc, i szybkie rozwiązanie problemu.
Dzień dobry @Fit-animals! Czy nadajesz przesyłki przez Wysyłam z Allegro? Upewnij się proszę, że masz uregulowana fakturę z przewoźnikiem.
Wysłam z Allegro, Faktury są opłacone wszystkie, na WebTrucer Inpost widać tylko kilka zamówień z dziś po godzinie 21:25.
@Fit-animals Proszę Cię o bezpośredni kontakt z InPostem: https://inpost.pl/kontakt. To powinno rozwiązać problem.
Niestety kontakt z Inpostem nie pomógł. Po ich stronie wszystko jest ok, z poziomu Managera Przesyłek można stworzyć etykiety. Konsultant Inpostu wskazał, że błąd leży po stronie Allegro i narzędzia Wysyłam z Allegro, z którego korzystam.
@Fit-animals Dodaj proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną.
@Fit-animals Jeśli problem nadal występuje, proszę Cię o zrzut ekranu, na którym widoczna będzie jeszcze data i godzina.
Problem jest cały czas.
@Fit-animals Konsultuję tę sprawę.
@Fit-animals Otrzymałam informację, że sprawa musi być wyjaśniona z InPostem. Możliwe, że otrzymany token odstępu stracił ważność i trzeba wprowadzić go ponownie.
Otrzymałem od Inpost informację, że ich Tokeny nie tracą ważności i problem jest po stronie Allegro:
@Fit-animals Czy zgodnie z informacją wkleiłeś w narzędziu token jeszcze raz?