anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wygenerować etykiety ani zamówić kuriera Ups.

MAMY ROZWIĄZANIE!
alleksandra95
#7 Wielbiciel#

pojawia się komunikat : 

Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego

Ten komunikat pojawia się do każdej próby zamówienia kuriera

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
expert_security
#9 Pomysłodawca#

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego (ERROR Dane Odbiorcy.Adres.postCode)
(#NP5)

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@expert_security Cześć. 🙂 Odnotowaliśmy zgłoszenia dotyczące Przewoźnika UPS i pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Czy komunikat, który wyświetla Ci się podczas nadawania paczki, dotyczy zamówienia z metodą dostawy UPS?

oznacz moderatorów
expert_security
#9 Pomysłodawca#

tak podczas nadawania paczki UPS

oznacz moderatorów
kkocis
#8 Zapaleniec#

Również ma ten sam problem. Dostawa UPS i dokładnie ten sam komunikat. Nr zamówjenia 47ef5430-d472-11ec-9db0-677e35e1c177, kod pocztowy dostawy - 88-160 Janikowo

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
taakarybaa
#9 Pomysłodawca#

Od piątku nie mogę nadać paczek ups. Błąd: "Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego ". Kiedy problem zostanie rozwiązany? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@taakarybaa @kkocis Nasz zespół wciąż pracuje nad naprawą tego błędu, ale niestety nie mogę podać Wam konkretnej daty, kiedy problem zniknie. Staramy się, aby nastąpiło to jak najszybciej. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
esklepmalolepszy
#9 Pomysłodawca#

Witajcie,

Mam taki problem z nadaniem paczki klientowi poprzez kuriera UPS poprzez allegro w smarcie.

Przy zapisaniu paczki krzyczy mi, że kod pocztowy nie jest obsługiwany przez UPS.

To w jaki sposób klient wybrał dostawę UPS i jak mam mu wysłać paczkę?

dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@esklepmalolepszy @ario872 Tak jak pisałam wcześniej, to problem po naszej stronie, za który bardzo Was przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje już nad naprawą tej sytuacji, ale w tej chwili nie mogę wskazać Wam kiedy to nastąpi. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sklep_activeorto
#2 Obserwator#

Dzień dobry, od trzech dni nie jestem w stanie wygenerować etykiety UPS i nadać przesyłki o którą już klient toczy bój. Za każdym razem wyskakuje mi ten sam błąd- "Błąd przetwarzania - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego". UPS poinformowało mnie, że obsługuje ten kod pocztowy, to nie pierwsza paczka, którą chcę nadać w ramach Smart UPS.

Numer zamówienia f08d39f0-d1f6-11ec-ae26-a33d7c9734cb

Proszę o możliwie szybką pomoc!! 🙂

oznacz moderatorów
ario872
#10 Popularyzator#

Witam,

gdy próbuję nadać paczkę UPS to pojawią się błąd:

Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego

Jeśli chodzi o kod pocztowy to na pewno jest dobry, sam klient mówił, że codziennie na ten adres dostaje przesyłki. Potrzebna szybka pomoc moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

a99e2731-d29f-11ec-aad2-ed8a31053fd7 - numer paczki

oznacz moderatorów