
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pojawia się komunikat :
Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego
Ten komunikat pojawia się do każdej próby zamówienia kuriera

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego (ERROR Dane Odbiorcy.Adres.postCode)
(#NP5)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@expert_security Cześć. 🙂 Odnotowaliśmy zgłoszenia dotyczące Przewoźnika UPS i pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Czy komunikat, który wyświetla Ci się podczas nadawania paczki, dotyczy zamówienia z metodą dostawy UPS?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak podczas nadawania paczki UPS

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również ma ten sam problem. Dostawa UPS i dokładnie ten sam komunikat. Nr zamówjenia 47ef5430-d472-11ec-9db0-677e35e1c177, kod pocztowy dostawy - 88-160 Janikowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od piątku nie mogę nadać paczek ups. Błąd: "Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego ". Kiedy problem zostanie rozwiązany?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@taakarybaa @kkocis Nasz zespół wciąż pracuje nad naprawą tego błędu, ale niestety nie mogę podać Wam konkretnej daty, kiedy problem zniknie. Staramy się, aby nastąpiło to jak najszybciej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie,
Mam taki problem z nadaniem paczki klientowi poprzez kuriera UPS poprzez allegro w smarcie.
Przy zapisaniu paczki krzyczy mi, że kod pocztowy nie jest obsługiwany przez UPS.
To w jaki sposób klient wybrał dostawę UPS i jak mam mu wysłać paczkę?
dziękuję za odpowiedzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@esklepmalolepszy @ario872 Tak jak pisałam wcześniej, to problem po naszej stronie, za który bardzo Was przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje już nad naprawą tej sytuacji, ale w tej chwili nie mogę wskazać Wam kiedy to nastąpi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, od trzech dni nie jestem w stanie wygenerować etykiety UPS i nadać przesyłki o którą już klient toczy bój. Za każdym razem wyskakuje mi ten sam błąd- "Błąd przetwarzania - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego". UPS poinformowało mnie, że obsługuje ten kod pocztowy, to nie pierwsza paczka, którą chcę nadać w ramach Smart UPS.
Numer zamówienia f08d39f0-d1f6-11ec-ae26-a33d7c9734cb
Proszę o możliwie szybką pomoc!! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
gdy próbuję nadać paczkę UPS to pojawią się błąd:
Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego
Jeśli chodzi o kod pocztowy to na pewno jest dobry, sam klient mówił, że codziennie na ten adres dostaje przesyłki. Potrzebna szybka pomoc moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
a99e2731-d29f-11ec-aad2-ed8a31053fd7 - numer paczki
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »