Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Od kilku dni próbuję dokonać zwrotu środków, ale dostaję poniższy komunikat:
Jak długo trwa księgowanie środków na moim koncie?
Zamówienie jest z 20 lis 2025.
Dzisiaj mija 2 tygodnie od dostarczenia paczki.
ID zamówienia:
Cześć, @karpatio_com. Już to wyjaśniam i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@karpatio_com, przesyłkę wygenerowałeś poza Wysyłam z Allegro, więc nie mamy dostępu do statusu wpłaty za to zamówienie i tym samym nie mamy możliwości udostępnienia opcji zwrotu przez Allegro. Aby ustalić status wpłaty, skontaktuj się bezpośrednio z DPD.
W takiej sytuacji zwrot środków powinieneś zrealizować poza Allegro na konto kupującego.
OK dziękuję, ale jak mam podjąć decyzję żeby allegro widziało o zwrocie?
Na jakiej podstawie allegro przyzna mi rabat transakcyjny (zwrot prowizji)?
Mam tylko pole wyboru
Decyzja zwrotowa:
1. Zwróć wybraną kwotę
2. Odmów zwrotu środków
@karpatio_com, w decyzji do zwrotu możesz wybrać odmowę i w uzasadnieniu napisać, że zwrot zrealizowałeś poza Allegro.
Wstępnie wniosek o zwrot prowizji może zostać przez nas odrzucony - wtedy wystarczy, że odwołasz się od decyzji (przez dedykowany link z maila z informacją o odrzuceniu wniosku lub w zakładce Złożone wnioski) i podeślesz w nim potwierdzenie zwrotu środków poza Allegro.
Dziękuję