anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wypłacić pieniędzy

moniqueee93
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

Od dłuższego czasu nie mogę wypłacić pieniędzy ze swojego konta. Robiłam już przelew weryfikacyjny, potwierdzałam dane itd, i wciąż nic... Gdzie może tkwić problem?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zapytaj operatora płatności.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@moniqueee93 konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@moniqueee93 otrzymałam informację, że musisz przejść ponowną weryfikację danych dla PayU. Zrobisz to w zakładce “Ustawienia wypłat”.

Na dole strony znajdziesz sekcję “Dane i ustawienia wypłat dla rachunku PayU i Przelewy24”. Przy numerze rachunku kliknij “zmień”.

Na kolejnej stronie należy zaktualizować dane, a następnie zlecić przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku, który wskażesz do wypłat. 

Po zakończonej weryfikacji otrzymasz powiadomienie mailowe. Wtedy będziesz mogła zlecić wypłatę. 🙂

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów