Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od dłuższego czasu nie mogę wypłacić pieniędzy ze swojego konta. Robiłam już przelew weryfikacyjny, potwierdzałam dane itd, i wciąż nic... Gdzie może tkwić problem?
Zapytaj operatora płatności.
@moniqueee93 konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 🙂
@moniqueee93 otrzymałam informację, że musisz przejść ponowną weryfikację danych dla PayU. Zrobisz to w zakładce “Ustawienia wypłat”.
Na dole strony znajdziesz sekcję “Dane i ustawienia wypłat dla rachunku PayU i Przelewy24”. Przy numerze rachunku kliknij “zmień”.
Na kolejnej stronie należy zaktualizować dane, a następnie zlecić przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku, który wskażesz do wypłat.
Po zakończonej weryfikacji otrzymasz powiadomienie mailowe. Wtedy będziesz mogła zlecić wypłatę. 🙂