Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Mariotek1 Cześć. Koniecznie wyczyść pliki cookies lub zmień przeglądarkę. Możesz również spróbować zmienić dane na koncie w trybie incognito.
@ko_alka dzieki za pomoc, ale nic nie działa, na Chrome, IE i Brave nadal to samo. Zglosilem na czacie, moze cos wymyślą, bo chce zmienic konto na Biznes po prostu, bo z Lokalnie nikt nie korzysta chyba.
@Mariotek1 Dzięki za informację - poczekaj zatem na odpowiedź z działu technicznego.
W międzyczasie spróbuj proszę zmienić dane przez aplikację Allegro na swoim telefonie (jeśli masz taką możliwość). Zrobisz to przechodząc na "Moje Allegro" (prawy dolny róg ekranu), następnie kliknij w zakładkę "Konto" (prawy górny róg), przejdź do sekcji "Ustawienia konta" i wybierz przycisk "Zmień" przy "Twoich danych" [czyli kolejno: Moje Allegro -> Konto -> Ustawienia konta -> Twoje dane -> ZMIEŃ].
Tak też probowałem juz wczoraj 😛 i dalej nic, a w innych zakładkach 'moje konto' wszystko działa, tylko ta jedna pusta 😕
@Mariotek1 Rozumiem. Może mieć to związek z tym, że Twoje konto firmowe nie zostało jeszcze zweryfikowane. Musisz aktywować swoje konto firmowe: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rejestracja-i-aktywacja/jak-aktywowac-konto-firmowe-0AZ3V...
Jeszcze tego nie zmieniłem, bo nie mam jak, dopiero chciałem podać NIP czy cos :))
@Mariotek1 Zgodnie z informacją, którą od nas otrzymałeś, to błąd po naszej stronie nad którym już pracujemy. Przepraszam Cię za te niedogodności,
Hej, juz załatwiłem wszystko na whatsappie, po prostu nie było komunikatu, ze juz jakis czas wczesniej rozpoczalem zmiane na biznes i zapomnialem o tym :)) rozwiazane, dzieki za czas i pomoc 😄