anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuje żadnych wiadomości od allegro na e-mail

MAMY ROZWIĄZANIE!
Dziuniu1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Czy coś się zmieniło z wiadomościami od allegro, dzisiaj od godziny 9 rano nie dostaliśmy żadnego maila a zamówień od tej pory zarejestrowaliśmy kilkanaście

oznacz moderatorów
96 ODPOWIEDZI 96
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Houston, niestety znowu mamy problem!

Nie dostałem dziś powiadomienia (póki co jednego) o kończącej się obserwowanej licytacji. Na szczęście pamiętałem, że dziś się kończy i udało mi się ją wygrać. Nie dostałem jednakże powiadomienia o złożeniu w niej oferty, a powiadomienie o wygraniu tejże licytacji przyszło prawie 2 godziny po jej zakończeniu (chyba powinienem też dostać wiadomość o fakcie jej zakończenia, prawda?).
Nie dostałem też mejla o zakończeniu mojej licytacji, a jedynie wiadomość o ponownym jej wystawieniu. Ale kto wie, może jeszcze przyjdzie.

Tak przy okazji - czy kiedyś (w poprzedniej wersji obserwowanych) przypadkiem nie dało się wybrać czasu przypomnienia o jej zakończeniu z kilku zdefiniowanych w tzw. "dropdown menu" opcji? Kiedy w końcu obserwowane wyszukiwania zostaną przywrócone do stanu sprzed "ulepszenia", gdzie można było edytować poszczególne wyszukiwania i zmieniać ich kolejność na liście? Kiedy w końcu mejle z nowymi obserwowanymi ofertami będzie można otwierać w przeglądarce (bo to też zostało usunięte z partyzanta jakieś 3 lata temu, a ostatnio gdy w jednym z mejli ujawniła się taka opcja, to okazało się, że to jedynie ankieta na ten temat)? Bo to już kilka lat odkąd ktoś to - za przeproszeniem - spieprzył twierdząc, że w nowej wersji będzie to wyglądało jeszcze lepiej, a ostatnio się okazuje, że u co niektórych (pewnie to znowu jakaś grupa testowa) jest jeszcze gorzej https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zajrzyj-do-obserwowanych-wyszukiwa%C5%84-... Czy ten ktoś w allegro jeszcze pracuje, czy za swoje pomysły jednak dostał wypowiedzenie (a może wręcz przeciwnie - awans)?🤔
Czy to już tak zawsze będzie, że pewne problemy będą co chwilę wracać jak bumerang przez tygodnie czy miesiące, a ciekawe pomysły użytkowników, które "zostały przekazane do odpowiedniego zespołu" będą wprowadzane latami? Bo ja coraz częściej odnoszę wrażenie, że albo allegro zatrudnia jakichś dobrze zakamuflowanych sabotażystów, albo stażystów, którzy nie mają zbyt dużego pojęcia o tym, czym się zajmują.

photo.jpg

Na takie wpadki to pozwolić sobie mogą małe portale, które pasjonaci kodują po godzinach z datków przekazywanych przez użytkowników, a nie molochy pokroju allegro obracające miliardami zł rocznie wyciskanymi z użytkowników w formie przymusowego haraczu. To tak jakoś nie wypada, etyka z tym się kłóci. Gdybym był na miejscu właściciela/prezesa allegro, to "trochę" głupio by mi było, że moi pracownicy coraz dopuszczają się takich fvckupów😐

PS Po co te obserwowane na allegro lokalnie, skoro nie przychodzą powiadomienia o kończących się tam licytacjach? Chyba po to dodaję aukcję do obserwowanych, żeby dostać mejla z przypomnieniem, bo częściej jednak zaglądam na mejla, niż na allegro.
Oferty KT jeszcze idzie zrozumieć (a przynajmniej te, które mają ustawiony czas na "do wyczerpania przedmiotów", bo o reszcie również powinny być przypomnienia mejlowe).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

No więc kilka godzin później jest tak, że wiadomości poschodziły na mejla.

Obserwowane wygasające oferty:
1. wysłana o 19:31, dotarła o 23:14
2. wysłana o 19:37, dotarła o 23:21
3. wysłana o 20:00, dotarła o 20:32

Wiadomość o wygraniu licytacji doszła o 21:41 (wysłana 20:06), a o złożeniu oferty (dlaczego ta wiadomość zawsze przychodzi podwójnie, od lat?) o 23:43 (wysłana o 20:00).

Wiadomość o zakończeniu mojej licytacji doszła o 23:35 (wysłana o 22:00). Co ciekawe wiadomość o ponownym wystawieniu tej licytacji doszła o 22:00 (i o tej też godzinie została wysłana), czyli bez poślizgu.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Wszystkie problemy z powiadomieniami, które zgłaszałeś nam w ubiegłym miesiącu zostały rozwiązane przez nasze zespoły techniczne. Od czasu do czasu może się zdarzyć się tak, że ze względów wydajnościowych, wiadomości spływają z opóźnieniem. Nie są to jednak zawsze sytuacje spowodowane przez nas, bo mamy tutaj jeszcze do czynienia z funkcjonowaniem stronę skrzynek pocztowych, których  administratorami, jako Allegro, nie jesteśmy. Generalnie są to jednak jednostkowe sytuacje, dlatego Twoje wnioski dotyczące celowych sabotaży ze strony naszych pracowników są daleko zbyt idące. 

Co więcej, rozumiem, że masz negatywną opinię dotyczącą zmian, które wprowadzamy, ale znowu, nie zawsze są to błędy. Dane problemy nie dotyczą wszystkich, nawet nie większości, ale niewielkiej liczby użytkownikow.  Zapewniam Cię jednak, że sprawdzamy i weryfikujemy wszystkie zgłoszenia i opinie, które do nas napływają przez wszystkie kanały kontaktu, które oferujemy (wiadomości, czat, telefony, komunikatory internetowe, media społecznościowe i oczywiście Allegro Gadane). 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ "Generalnie są to jednak jednostkowe sytuacje, dlatego Twoje wnioski dotyczące celowych sabotaży ze strony naszych pracowników są daleko zbyt idące." - chciałbym tylko zwrócić uwagę, że mój poprzedni post (a właściwie niektóre jego fragmenty) sponsorował producent żelazek o nazwie Ironia😏
irony.png

 

PS Dziś z kolei nie dotarł do mnie mejl o nowych ofertach w obserwowanych wyszukiwaniach...

PPS Firma pokroju allegro, która kosi tyle kasy ile kosi, nie powinna mieć problemów wydajnościowych infrastruktury (swoją drogą, czy to jest przyczyna "ulepszenia" wyglądu mejli z nowymi obserwowanymi wyszukiwaniami, o której ktoś tu ostatnio pisał?).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere  To nie pytanie, tylko teza, ale wskaż mi proszę o które wyszukiwania dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Wczoraj nie dostałem mejla o wdzięcznym tytule "(...) zajrzyj do obserwowanych wyszukiwań [NOWE]", który przychodzi codziennie mniej więcej rano.
I to nie teza, tylko stwierdzenie stanu faktycznego😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Czy dzisiaj dostałeś wiadomość o obserwowanych wyszukiwaniach? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Dziś akurat dostałem.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Cieszę się, natomiast przedwczorajsze problemy z mailami leżały ponownie po stronie Interii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Mówisz, że prezes interii znowu Ci się wyspowiadał z problemów?😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Nie tym razem, teraz mam info od pracowników Interii i zespołu technicznego Allegro. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Z opóźnieniem, to z opóźnieniem, ale takie zaległe mogłyby jednak docierać.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Zgadza się, dlatego mimo, że tego nie lubisz, zachęcam do kontaktu z BOKiem Interii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Jeśli taki mejla nie wpadł na ich serwer pocztowy, to nic mi nie pomogą. A wszystko wskazuje na to, że nie wpadł, więc to raczej allegro powinno ponawiać wysyłkę mejli, które nie docierały w trakcie "awarii".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Pisałem do BOK-u interii, ale jak już wspominałem, odpisać to oni mogą i za miesiąc. Co innego, gdyby dostali info w tej sprawie bezpośrednio od (admina serwera pocztowego) allegro.

Wy tego nie sprawdzajcie, tylko czym prędzej ogarnijcie temat, bo nie może tak być, żeby nawet powiadomienia o nowych ofertach w obserwowanych wyszukiwaniach nie docierały na mejla.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Może to powiązane w jakiś sposób, wiadomości z Menedżera Sprzedaży nie docierają do niektórych kupujących.

Najdziwniejsze jest to, że w transakcjach email się zgadza

[kod_nadawcy]+[id_transakcji]@allegromail.pl

MS wysyła powiadomienie na [kod_nadawcy]@allegromail.pl

kod nadawcy jest jak w transakcji, ale maile nie dochodzą. 

-----

Twoja wiadomość do użytkownika [usunięto], wysłana na adres [usunięto], nie mogła zostać dostarczona.

The following message to <[adres e-mail]> was undeliverable.

The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-'"[adres e-mail]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1)

 

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Mam tak prawie codziennie. A tu jeszcze kilka klientów zakładają dyskusję, że nie wysłałam im towar w terminie, chociaż jest wysłany i numer do śledzenia wprowadzony do zamówienia. Zastanawiam się, czy to też ten problem z mailami, że nie dochodzi do nich informacja z wysyłką. Dzisiaj nawet obwinili mnie, że naciągam na pieniądze, bo przesyłka niewysłana a oni zapłacili 2 dni temu. Wszystko wyjaśniłam, ale nikt nawet nie przeprosił (((

oznacz moderatorów