Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
od 6 czerwca nie otrzymuje powiadomień o sprzedaży moich przedmiotów, dlaczego? W ustawieniach mam zaznaczone powiadomienia mimo to brak jakichkolwiek email.
@marcin0o7 podaj przykładowe zamówienia @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą ostatnio też ktoś miał taki problem, sprawdź dla pewności czy masz poprawnie ustawione w zakładce Zgody na powiadomienia.
@marcin0o7 poprosiłam o weryfikację dział techniczny i od nas takie powiadomienia wyszły, dlatego sprawdź proszę czy wiadomości nie trafiły do innych folderów na skrzynce (jeśli używasz etykiet segregujących korespondencję), czy nie masz filtrów antyspamowych a także folder ze spamem, a jeśli tam ich nie znajdziesz, to ostatecznie pozostaje kontakt z administratorem skrzynki pocztowej.