anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie sfinalizowana transakcja- negatywna ocena, allegro nie chce pomoc

SqueeZy1
#9 Pomysłodawca#

Witam dzisiaj wchodzac na poczte dostrzeglem ze kupujacy wystawil mi negatywna ocene. 

Szybko zweryfikowalem sytuacje okazalo sie ze platnosc nie zostala nawet sfinalizowana a kupujacy dodal jedynie przedmiot do koszyka 15 pazdziernika. Dzisiaj wystawia mi negatywna ocene w ktorej pisze ''Czekam na konto od dnia,dalej nic nie ma zero kontaktu, zwykle kłamstwo.''

Napisalem na allegro live chacie gdzie dostalem informacje, ze ocena nie moze zostac usunieta, bo kupujacy mogl zaplacic mi poza allegro XD

Wyslalem mu screena z naszej rozmowy z kupujacym, gdzie nie ma ZADNYCH wiadomosci, jest tylko na chacie informacja z automatera o rozpoczeciu zakupu przedmiotu. 

Jestem na prawde wkurzony, rozumiem, ze kupujacy moze nie sfinalizowac transakcji a potem oczerniac sprzedajacego  i nic nie moge z tym zrobic??

Co to jest w ogole za tlumaczenie, ze ocena nie moze zostac usunieta, mimo ze platnosc na allegro jest rozpoczeta i nie sfinalizowana i ze mogla zaplacic w inny sposob niz na allegro??

Dla mnie to jest jasna sprawa, platnosc nie jest sfinalizowana taka ocena nie powinna miec miejsca, znajdujemy sie na allegro, sprzedaz poza allegro nie jest dozwolona, a wiadomosci z kupujacym rowniez zadnych nie posiadam. Prosze o reakcje bo to sa zarty jakie podejscie maja wasi pracownicy w sprawie negatywnych ocen. W jaki sposob zawinilem w tej sytuacji?

 

Telefon kupujacego oczywiscie wylaczony, nie odbiera. Dla mnie allegro to najgorszy portal sprzedazowy skoro nawet w takiej prostej sytuacji nie chca mi pomoc, dlaczego jako sprzedajacy mam byc oceniany negatywnie ZA TRANSAKCJE DO KTOREJ NAWET NIE DOSZLO  i nie jest oplacona, co to jest w ogole za abstrakcyjna sytuacja...

A najlepsze jest to, ze korzystam z zautomatyzowanego systemu wysylki do klientow wiec towar otrzymuja od razu, w zalaczniku wysylam zdj z chatu z kupujacym na ktorym wyraznie widac, ze platnosc zostala rozpoczeta, automater przetworzyl zamowienie i oczywiscie nie wyslal danych, bo towar nie zostal oplacony!xd.png

 

Login kupujacego: Justycja2

 

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37

markam43
#13 Ambasador#

@SqueeZy1 Kupujący nie może wystawić oceny po włożeniu towaru do koszyka, musiał kupić, ale mógł nie zapłacić. Ocenę możesz zgłosić do Allegro przez formularz, nie na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 Jeżeli narusza zasady, zostanie usunięta. Być może trafisz na innego pracownika, który usunie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pisał do Allegro.😁

oznacz moderatorów

SqueeZy1
#9 Pomysłodawca#

Kolego zglaszalem to na allegro live chacie tak jak pisalem i bardzo niemily pan napisal, ze takiej oceny nie moze usunac, poniewaz nie moze zweryfikowac naszej transakcji i mimo, ze platnosc na allegro jest rozpoczeta i nie zostala oplacona, towar moglem sprzedac kupujacemu poza allegro haha.

Juz pomijam fakt, ze przeciez sprzedaz poza allegro jest zabroniona wiec co to w ogole za argument z ta sprzedaza poza allegro? JA SPRZEDAJE NA ALLEGRO I ROWNIEZ TUTAJ TOWAR WYSYLAM, nie rozumiem dlaczego mam byc oceniany za transakcje ktora nie miala miejsca, a wobec tej osoby z ktora kontaktowalem sie na chacie mam nadzieje, ze wyciagniecie jakies konsekwencje.

Tak ma wygladac ten portal? Ze kupujacy mimo nie zaplacenia moze ocenic mnie i niszczyc mi sprzedaz a ja dostaje informacje, ze nic nie mozecie zrobic w takiej sytuacji?

 

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@SqueeZy1 Nie pisz na żadnym czacie, pisz przez formularz, może trafisz na innego pracownika, który usunie.

oznacz moderatorów

SqueeZy1
#9 Pomysłodawca#

@markam43  Powiem Ci szczerze mam dosc pisania do 1000 pracownikow az w koncu trafie na normalna osobe.

Taka ocena powinna zostac usunieta od razu przez pierwszego lepszego pracownika skoro towar nie zostal oplacony.

Tutaj w ogole nawet nie powinno byc dyskusji, szybka weryfikacja przez pracownika, ocena wystawiona do towaru ktory nie zostal oplacony natychmiastowo powinna byc usunieta.

Zawsze z tymi negatywami byl problem, kazdy pracownik pisze co innego.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@markam43 Możesz i powinieneś to zgłosić. Tak nie powinno być że ktoś kto nie kupi, wystawia negatywa. Spróbuj chociaż jeszcze raz.

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

Ja? Ja nie mam negatywów.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SqueeZy1 Czy próbowałeś wyjaśnić tę sytuację bezpośrenio z kupującym? Możesz do niego wysłać prośbę o usunięcie negatywnej opinii.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SqueeZy1
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  probowalem sie dodzwonic, dzwonilem 4 razy, wyslalem wiadomosc na allegro, 0 odzewu, telefon po czasie zostal wylaczony, ja licze na panstwa pomoc, a nie ze sam mam zalatwiac usuniecie komentarza ktorego w ogole nie powinno byc

 

jesli mi panstwo nie pomoga to przykro mi ale tak jak @uskomostroda  pisal, sprawe bede kierowal do sadu. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SqueeZy1 W pierwszej kolejności zawsze warto wysłać do klienta wniosek o usunięcie komentarza. System opinii powstał przy założeniu, że oddajemy go niemal w pełni w Wasze ręce, więc jest to najszybsza droga, by rozwiązać Twój problem.

W system opinii ingerujemy tylko w szczególnych sytuacjach.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SqueeZy1
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  A to nie jest szczegolna sytuacja? Jesli kupujacy bez sfinalizowania transakcji ocenia mnie negatywnie to nie jest szczegolna sytuacja? Bo nie rozumiem.

Wie Pani, ze wiekszosc kupujacych niechetnie kasuje swoje oceny? 

 

 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@SqueeZy1 Zrób jak radzi @nat_not. Napisz do kupującej, ale nie prośbę, a wezwanie do usunięcia komentarza. Nie usunie, podaj do sądu.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

😄

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 Z czego się śmiejesz?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

rentgenus
#9 Pomysłodawca#

"System opinii powstał przy założeniu, że oddajemy go niemal w pełni w Wasze ręce..."

Dokładnie, niemal w pełni. Kupujący ocenia Sprzedającego ale już odwrotnie takiej możliwości nie ma :).

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@SqueeZy1 Napisz temu niemiłemu panu, by poprosił kupującą o dowód wpłaty. Skoro skomentowała transakcję, to musi go mieć 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@SqueeZy1 Zapłata za towar nie jest warunkiem wystawienia oceny. Kupujący nie musi płacić i może ocenić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@SqueeZy1 Czyżby komentarz nie był oceną przebiegu zakupu? Jeżeli tak jest to co oceniać, jak nie doszło do zakupu.

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

😄

11.1.

W ramach Allegro Użytkownikom udostępniony jest system ocen zarówno w formie opisowej jak i graficznej (tj. graficzna ocena sprzedaży), który służy do wymiany subiektywnych opinii o przebiegu Transakcji i realizacji umowy. Jeżeli doszło do zawarcia umowy pomiędzy Użytkownikami, Kupujący, w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy tj. od dnia i godziny jej zawarcia, może wystawić ocenę Sprzedającemu, przy czym termin ten liczony jest z dokładnością co do godziny.

oznacz moderatorów