Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Wyświetla mi się cały czas błąd, mianowicie - Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.
jako przyczynę podaje - Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Jest to sprawa dziwna, ponieważ inne etykiety potrafi wygenerować oraz mogę przejść do ich pobrania.
W tym przypadku, muszę zmienić nr telefonu nadawacy. I gdy to poczynię, generator etykiet wyświetla wyżej wymienione błędy.
Jak sobie z tym poradzić?
@OctagonOpole Sprawdź proszę czy nie masz zaległych rachunków do opłącenia w InPost.
właśnie nie dopisałem tego w pierwotnym poście.
Ale sprawdziłem to jako 1sze, wszystkie zobowiązania są uregulowane.
@OctagonOpole Podaj w takim razie numer zamóienia, którego dotyczy problem.
faa0ab30-18a8-11ee-a2de-09276ccc638a
@OctagonOpole nie chodzi o numer telefonu nadawcy, a odbiorcy - musi być polski. Z zagranicznym numerem nie wygenerujesz etykiety.
Tak, Tak. Dlatego poprosiłem o podanie nr Polskiego do wygenerowania etykiety.
Edytowałem dane, i wyskakuje mi właśnie wyżej wymieniony błąd
@OctagonOpole prześlij proszę zrzuty ekranu z formularza z widocznymi danymi oraz komunikatem na adres spolecznosc@allegro.pl.
Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
Wszystkie zrzuty ekranu zawędrowały na podany adres email.
Pozdrawiam
@OctagonOpole dzięki, dostałyśmy już Twoją wiadomość i poprosiłam zespół o sprawdzenie tego błędu. Jak tylko dostanę wieści w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie.
@OctagonOpole dostałam już potwierdzenie od zespołu, że przyczyną tego błędu są nieuregulowane należności w Inpost, więc jeśli wykluczyłeś to wcześniej, musisz to jednak wyjaśnić w Inpost.
@OctagonOpole to co mogę jeszcze podpowiedzieć z naszej strony - uregulowany rachunek nie oznacza, że masz na koncie wystarczające środki do nadania konkretnej paczki, ale to już do wyjaśnienia z Inpost.
Skontaktuj się z przewoźnikiem.