anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wska

OctagonOpole
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry, 

 

Wyświetla mi się cały czas błąd, mianowicie - Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.

 

jako przyczynę podaje - Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

 

Jest to sprawa dziwna, ponieważ inne etykiety potrafi wygenerować oraz mogę przejść do ich pobrania.

 

W tym przypadku, muszę zmienić nr telefonu nadawacy. I gdy to poczynię, generator etykiet wyświetla wyżej wymienione błędy.

Jak sobie z tym poradzić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole Sprawdź proszę czy nie masz zaległych rachunków do opłącenia w InPost.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

OctagonOpole
#9 Pomysłodawca#

właśnie nie dopisałem tego w pierwotnym poście. 
Ale sprawdziłem to jako 1sze, wszystkie zobowiązania są uregulowane.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole Podaj w takim razie numer zamóienia, którego dotyczy problem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

OctagonOpole
#9 Pomysłodawca#

faa0ab30-18a8-11ee-a2de-09276ccc638a

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole  nie chodzi o numer telefonu nadawcy, a odbiorcy - musi być polski.  Z zagranicznym numerem nie wygenerujesz etykiety. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

OctagonOpole
#9 Pomysłodawca#

Tak, Tak. Dlatego poprosiłem o podanie nr Polskiego do wygenerowania etykiety.

Edytowałem dane, i wyskakuje mi właśnie wyżej wymieniony błąd

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole prześlij proszę zrzuty ekranu z formularza z widocznymi danymi oraz komunikatem na adres spolecznosc@allegro.pl.

Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

OctagonOpole
#9 Pomysłodawca#

Wszystkie zrzuty ekranu zawędrowały na podany adres email.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole dzięki, dostałyśmy już Twoją wiadomość i poprosiłam zespół o sprawdzenie tego błędu. Jak tylko dostanę wieści w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole dostałam już potwierdzenie od zespołu, że przyczyną tego błędu są nieuregulowane należności w Inpost, więc jeśli wykluczyłeś to wcześniej, musisz to jednak wyjaśnić w Inpost. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OctagonOpole to co mogę jeszcze podpowiedzieć z naszej strony - uregulowany rachunek nie oznacza, że masz na koncie wystarczające środki do nadania konkretnej paczki, ale to już do wyjaśnienia z Inpost. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Skontaktuj się z przewoźnikiem.

oznacz moderatorów