anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie usunięty komentarz mimo prośby usunięcia

MAMY ROZWIĄZANIE!
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Witam.

Ostatnio miałem nie miłą sytuacje z kupującym, ale ją rozwiązaliśmy, a raczej rozwiązał to klient po argumentach z mojej strony. Chciałem to łagodnie zakończyć i właściwie tak się stało, ale nie do końca. 

Dostałem negatywny komentarz, który na ten moment psuje mój wizerunek, gdyż jestem początkujący, a wyjaśniałem kupującemu całą sytuacje itd. mimo prośby do klienta o usunięcie komentarza, niestety nie usunął. Pisałem dwa razy do Allegro o usunięcie i nadal nic. Co robić dalej ?? Ktoś może jakoś pomóc ?  

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
kostas11
#21 Demiurg#

A wystąpiłeś o taki wniosek 

Sprzedający może wystąpić z wnioskiem o unieważnienie oceny w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.

Sprzedający może wystapić z prośbą o usunięcie oceny tylko raz do danego zamówienia. Jeśli się zgodzisz - wówczas nie będzie ona wpływała na ogólną ocenę sprzedającego.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Nie jeszcze nie zrobiłem tego, ale właśnie się tym zajmę

oznacz moderatorów
MobiloPolska
#8 Zapaleniec#

Znaczy się złożyłem, ale kupujący nie usunął takiej oceny...

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Poważnie !???!!!!

""Ta karta która chciałby Pan zmieniła cenę I I niestety nie zrealizuje teraz wysyłki ponieważ cena jest całkiem inna" Tyle w tym temacie, nie polecam. "

kto to pisał?

jeżeli Sprzedawca to jest idealny dowód by wysłać mu Inspekcję Handlową na kontrolę a Kupujący może założyć w Sądzie sprawę, która na 100% wygra

tym bardziej że w swoim regulaminie napisał z resztą poprawnie:

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.