Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Ostatnio miałem nie miłą sytuacje z kupującym, ale ją rozwiązaliśmy, a raczej rozwiązał to klient po argumentach z mojej strony. Chciałem to łagodnie zakończyć i właściwie tak się stało, ale nie do końca.
Dostałem negatywny komentarz, który na ten moment psuje mój wizerunek, gdyż jestem początkujący, a wyjaśniałem kupującemu całą sytuacje itd. mimo prośby do klienta o usunięcie komentarza, niestety nie usunął. Pisałem dwa razy do Allegro o usunięcie i nadal nic. Co robić dalej ?? Ktoś może jakoś pomóc ?
A wystąpiłeś o taki wniosek
Sprzedający może wystąpić z wnioskiem o unieważnienie oceny w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.
Sprzedający może wystapić z prośbą o usunięcie oceny tylko raz do danego zamówienia. Jeśli się zgodzisz - wówczas nie będzie ona wpływała na ogólną ocenę sprzedającego.
Nie jeszcze nie zrobiłem tego, ale właśnie się tym zajmę
Znaczy się złożyłem, ale kupujący nie usunął takiej oceny...
Poważnie !???!!!!
""Ta karta która chciałby Pan zmieniła cenę I I niestety nie zrealizuje teraz wysyłki ponieważ cena jest całkiem inna" Tyle w tym temacie, nie polecam. "
kto to pisał?
jeżeli Sprzedawca to jest idealny dowód by wysłać mu Inspekcję Handlową na kontrolę a Kupujący może założyć w Sądzie sprawę, która na 100% wygra
tym bardziej że w swoim regulaminie napisał z resztą poprawnie:
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.