Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Ostatnio miałem nie miłą sytuacje z kupującym, ale ją rozwiązaliśmy, a raczej rozwiązał to klient po argumentach z mojej strony. Chciałem to łagodnie zakończyć i właściwie tak się stało, ale nie do końca.
Dostałem negatywny komentarz, który na ten moment psuje mój wizerunek, gdyż jestem początkujący, a wyjaśniałem kupującemu całą sytuacje itd. mimo prośby do klienta o usunięcie komentarza, niestety nie usunął. Pisałem dwa razy do Allegro o usunięcie i nadal nic. Co robić dalej ?? Ktoś może jakoś pomóc ?
A wystąpiłeś o taki wniosek
Sprzedający może wystąpić z wnioskiem o unieważnienie oceny w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.
Sprzedający może wystapić z prośbą o usunięcie oceny tylko raz do danego zamówienia. Jeśli się zgodzisz - wówczas nie będzie ona wpływała na ogólną ocenę sprzedającego.
Nie jeszcze nie zrobiłem tego, ale właśnie się tym zajmę
Znaczy się złożyłem, ale kupujący nie usunął takiej oceny...
Poważnie !???!!!!
""Ta karta która chciałby Pan zmieniła cenę I I niestety nie zrealizuje teraz wysyłki ponieważ cena jest całkiem inna" Tyle w tym temacie, nie polecam. "
kto to pisał?
jeżeli Sprzedawca to jest idealny dowód by wysłać mu Inspekcję Handlową na kontrolę a Kupujący może założyć w Sądzie sprawę, która na 100% wygra
tym bardziej że w swoim regulaminie napisał z resztą poprawnie:
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Klient zmieniał swoją płatność 3 krotnie przez tydzień i nadal nie uregulował płatności po czym do płatności nie doszło i w trakcie oferty cena się zmieniła. Kupujący źle określił swoją wypowiedź. Anulowaliśmy sprzedaż w momencie gdy kupujący po 3 razie zmieniając płatność nadal nie opłacił swojej transakcji. My czekaliśmy na jakąkolwiek informacje ze strony kupującego po czym ze wszystkiego zrezygnował. Ustaliłyśmy wspolnie z kupującym że sprawa została zakończona. To nie jest tak że nie chcieliśmy sprzedać przedmiotu. Tylko kupujący przeciągał w czasie tłumacząc że jego karta płatnicza w danym momencie nie chce dokonać finalizacji wpłaty. Po tylu dniach kontakt był z kupującym. Sami nadal się zastanawiamy o co chodziło dokładnie kupującemu. Kupujacy opisal swoja sytuacje ze swojej strony. My nie chcemy się bronić tylko chcieliśmy wyjaśnić sytuacje i doprowadzić to ugody i wyjaśnienia sprawy. Wiadomości prywatne od kupującego nie trzymały się prawdy. Dlatego anulowaliśmy ofertę.
No wiesz sprzedający także nie są tacy idealni ,wielokrotnie trzeba do niektórych dzwonić, pisać i dopytywać się bo jak już zapłacisz to mają to gdzieś a jak im wystawisz prawdziwą ocenę to od razu reagują i wtedy z pretensjami Ja osobiscie miałem tak kilka razy Są oczywiście i tacy co wszystko wyjaśnią i wyślą np jakiś gadżet
Ja nie spotkałem się z takimi sprzedawcami, ale w moim przypadku do wpłaty nie doszło przez kupującego chociaż próbował 3 razy zmieniać kartę płatniczą a później nawet formę płatności oczekując na produkt 😉
@MobiloPolska Jeśli wysyłałeś prośbę o usunięcie do kupującego i zwracałeś się do Allegro o usunięcie bezskutecznie, to komentarz pozostanie, nie ma innej możliwości.
No to wszystko jasne, dziękuje Ci za informację
@MobiloPolska potwierdzam - ingerujemy w oceny jedynie w sytuacjach, gdy są one niezgodne z naszym regulaminem.