Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za każdym razem jak chcę wypłacić pieniądze z payu, allegro robi wypłatę, ale po chwili wypłata jest anulowana i pieniądze wracają na konto allegro
A nr konta masz aktualny?
dane z allegro są takie same jak dane w banku
@fryzomar konsultuję tą sprawę z operatorem, wrócę do Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@fryzomarmamy tak samo, wypłaty są cały czas aktywne, po kliknięciu wypłać po chwili wypłata payu anulowana... allegro nie potrafi poradzić sobie z tym od dwóch tygodni, ciągle twierdzą że trzeba załączyć skan dowodu(tylko pytanie w którym miejscu jeżeli wypłaty są aktywne?) Jedna rada pracownika allegro to aby wykreślić lub dodać kropkę w adresie jednak nic nie dała, weryfikacja przeszła bez robienia przelewu weryfikacyjnego czy załączania dokumentu i wypłaty są cały czas aktywne). Kolejna rada to przesłanie skanu dowodu osobistego w wiadomości e-mail!! - to tylko można traktować jako żart i ewentualnie zgłosić do odpowiednich organów odnośnie ochrony danych osobowych...
witam,
czy rozwiązaliście problem wypłat payu ?
@fryzomar otrzymałam informację, że nie złożyłeś dokumentów w odpowiednim czasie, dlatego konieczne jest powtórne złożenie wniosku. Możesz to zrobić za pomocą tego linku.
niestety nie mogę poprzez ten link złożyć dokumentów, proszę o pomoc
@fryzomar poprosiłam o kontakt z Tobą w wiadomości e-mail, poczekaj proszę na wiadomość od Doradcy.
tym linku ma informację, że moja weryfikacja została zaakceptowana, więc pytanie po co mam jeszcze raz przesyłać skan dowodu??
Skan dowodu jest potrzebny do aktywacji Przelewy24.
Przelewy24 działają, chodzi o payu
Tak napisałem ponieważ do PayU nie żądają skanu dowodu. Skan dowodu żądają do Przlewow24 oraz jak masz przedmiot wystawiony i maja podejrzenie że możesz go nie posiadać>skan ze zdjęciem przedmiotu.
no leo jesteś w błędzie to właśnie payu chce skan, przelewy24 można samemu wpisać dane i potwierdzić, że są one zgodne z stanem rzeczywistym
@fryzomar przepraszam, że czekasz na naszą wiadomość. Skonsultowaliśmy to z operatorem płatności czy możesz przesłać brakujące dokumenty na adres spolecznosc@allegro.pl ? Przekażemy go bezpośrednio do PayU.
proszę o informacje jakie dokumenty przesłać ponownie, pozdrawiam
@fryzomar Chodzi o zdjęcia dowodu osobistego.
gdzie wysłać??
@fryzomar Przez tę zakładkę.