anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot czy reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
homesay-pl
#8 Zapaleniec#

Witam, mam pytanie czy mogę rozpoznać zwrot towaru dokonany w ciągu ustawowych 14 dni jako reklamację skoro klient jako powód zwrotu podał, że produkt dotarł do nie go uszkodzony, ale paczka jest cała.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@homesay-pl opis zwrotu jednoznacznie wskazuje na reklamację , jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z klientem w celu ustalenia szczegółów. 

oznacz moderatorów
homesay-pl
#8 Zapaleniec#

Czyli rozumiem, że nie ma znaczenia iż odesłał to "za darmo" w ramach zwrotu bo najważniejszy jest powód odesłania towaru.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@homesay-pl ,, odesłał to "za darmo"  to ukłon klienta dla Ciebie . Mógł odesłać na swój koszt , a jego pokrycie byłoby Twoim obowiązkiem 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@homesay-pl Można odesłać w ramach odstąpienia od umowy ale można też odesłać w celu złożenia reklamacji - samo odesłanie to tylko czynność a że akurat klientowi przysługiwał 'darmowy' zwrot w ramach SMART należy się tylko cieszyć 🙂

oznacz moderatorów