Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie czy mogę rozpoznać zwrot towaru dokonany w ciągu ustawowych 14 dni jako reklamację skoro klient jako powód zwrotu podał, że produkt dotarł do nie go uszkodzony, ale paczka jest cała.
@homesay-pl opis zwrotu jednoznacznie wskazuje na reklamację , jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z klientem w celu ustalenia szczegółów.
Czyli rozumiem, że nie ma znaczenia iż odesłał to "za darmo" w ramach zwrotu bo najważniejszy jest powód odesłania towaru.
@homesay-pl ,, odesłał to "za darmo" to ukłon klienta dla Ciebie . Mógł odesłać na swój koszt , a jego pokrycie byłoby Twoim obowiązkiem
@homesay-pl Można odesłać w ramach odstąpienia od umowy ale można też odesłać w celu złożenia reklamacji - samo odesłanie to tylko czynność a że akurat klientowi przysługiwał 'darmowy' zwrot w ramach SMART należy się tylko cieszyć 🙂