Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprawa wyglada tak ze klient zlozyl u mnie zamowienie ktorego nie jestem w stanie zrealizowac. Pomimo wielu prob smsow i telefonow aby podal mi swoj numer konta zebym mogl zwrocic mu pieniadze jest z jego strony jest 0 odzewu. Mija juz tydzien a punkty jakosci sprzedazy leca, nie wiem co mam robic (nie mam srodkow na payu zeby zwrocic poprzez allegro zwrot) @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@damian_handel masz problem , przed Tobą dyskusja i pewnie klient nie zapomni poczęstować Cię negatywem , oj... wtedy punkty polecą .
@damian_handel Musisz zrealizować to zamówienie. Klient ma rację, sprzedający nie może odstąpić od umowy. Jeżeli nie masz towaru wystawionego na aukcji, musisz go kupić i wysłać kupującemu.
Jest na tym forum odpowiedź osoby z moderacji, która to potwierdziła. Jeśli trzeba poszukam i podam link.
@damian_handel
W takim razie dlaczego przy zwrocie pieniedzy mozna zaznaczyc jako powod opcje ,,brak towaru
Abyś (dodatkowo do sytuacji którą sobie zgotowałeś) nie ubiegał się o rabat transakcyjny (zwrot prowizji).