anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zrealizowane zamowienie

damian_handel
#8 Zapaleniec#

Witam, sprawa wyglada tak ze klient zlozyl u mnie zamowienie ktorego nie jestem w stanie zrealizowac. Pomimo wielu prob smsow i telefonow aby podal mi swoj numer konta zebym mogl zwrocic mu pieniadze jest z jego strony jest 0 odzewu. Mija juz tydzien a punkty jakosci sprzedazy leca, nie wiem co mam robic (nie mam srodkow na payu zeby zwrocic poprzez allegro zwrot) @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@damian_handel masz problem , przed Tobą dyskusja i pewnie klient nie zapomni poczęstować Cię negatywem , oj... wtedy punkty polecą .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@damian_handel Musisz zrealizować to zamówienie. Klient ma rację, sprzedający nie może odstąpić od umowy. Jeżeli nie masz towaru wystawionego na aukcji, musisz go kupić i wysłać kupującemu.

Jest na tym forum odpowiedź osoby z moderacji, która to potwierdziła. Jeśli trzeba poszukam i podam link. 

oznacz moderatorów

damian_handel
#8 Zapaleniec#
W takim razie dlaczego przy zwrocie pieniedzy mozna zaznaczyc jako powod opcje ,,brak towaru,,
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@damian_handel 
W takim razie dlaczego przy zwrocie pieniedzy mozna zaznaczyc jako powod opcje ,,brak towaru
Abyś (dodatkowo do  sytuacji którą sobie zgotowałeś) nie ubiegał się o rabat transakcyjny (zwrot prowizji).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów