Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam problem z PayU. Wczoraj działało a dziś przycisk „wypłać dostępne środki nie działa”
@akamistrz0 A masz tam coś do wypłaty? Jeśli nie i masz tam zero zł, wypłaty będą aktywne po pojawieniu się środków. Sprawdź też, czy pieniądze masz w PayU, czy w Przelewy24, bo może musisz aktywować do wypłat też środki zgromadzone w Przelewy24. Jeżeli pieniądze masz w PayU i wypłaty masz zablokowane, napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf i poproś o odblokowanie.
Mam środki. Wczoraj zlecałem wypłatę i było dobrze. Mam aktywne tylko payu. Nie było żadnych problemów. Dziś się pojawił
@akamistrz0 Twoje konto zostało zablokowane, powinieneś otrzymać o tym e-mail z prośbą o kontakt z działem bezpieczeństwa i instrukcją co trzeba zrobić, aby odblokować konto.
witam, skoro pieniądze użytkownika są niewypłacone na zablokowanym koncie, to czy allegro może mi zrobić bezzwłoczny zwrot środków za moje zakupy u tego allegrowicza?
Pozdrawiam
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ oczywiście dodam że anulowane zakupy
@Client:43017255 sprzedający ma 14 dni, aby zwrócić Twoją wpłatę. Jeżeli tego nie zrobi będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, na razie jest za wcześnie aby założyć, że tego nie zrobi. Konto zostało zablokowane, ponieważ wymaga dodatkowej weryfikacji, po pozytywnej weryfikacji blokada zostanie zdjęta.
Ok, dzięki za odp. Po tejże weryfikacji może zdecyduję się od nowa na zakupy u tego użytkownika.