Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Chciałbym opisać dosyć absurdalną i w pełni niezrozumiałą jak dla mnie sytuację z obsługą Allegro.
Otóż wczoraj dostałem komunikat o zawieszeniu moich kont ze względu na niewyjaśnione sprawy na jednym koncie (chodzi o dwie niezakończone dyskusje na jednym z kont)
Także od początku:
Pierwsza dyskusja założona przez klienta 20.07.2021, dotyczy nieotrzymania towaru pomimo wpłaty w zamówieniu z dnia 23.05.2021 - Czyli dwa miesiące po złożeniu zamówienia. Normalnie wydawać by się mogło, że to może być naturalny odruch klienta, ale klient otrzymał zwrot pieniędzy (poprzez Allegro co widnieje jasno w transakcjach na koncie) dzień później, czyli 24.05.2021 wraz z informacją że towaru nie ma na stanie. Zastanawiający jest również fakt, iż Allegro w dyskusji zachęca klienta do zażądania zwrotu środków ode mnie (?) - przecież te środki zostały zwrócone dzień później od zamówienia, wprowadzacie klienta w błąd, a dyskusja sama w sobie jest zaprzeczeniem logicznym, ponieważ sprawa skończyć się powinna wraz ze zwrotem pieniędzy. Druga dyskusja to kopiuj wklej z pierwszej, tyle, że klient dostał zwrot pieniędzy 4 dni od zamówienia (po sprawdzeniu magazynów czy na pewno produktu nie ma na stanie) - tu również Allegro zachęca klienta do dochodzenia ode mnie zwrotu środków i uważa że nie rozwiązałem tej sprawy.
Na maila dostaję wciąż te same formułki że muszę zakończyć dyskusję, ale jak dla mnie to z mojej strony te dyskusje nie powinny w ogóle powstać, ponieważ zwrot środków za niedostępny towar nastąpił w pierwszych dniach od zamówienia wraz z podaniem powodu. Proszę obsługę o prawdziwą analizę tej sprawy. Nie może być tak, że klient zamawia towar, otrzymuje prawie natychmiast zwrot środków z anulowanym zamówieniem i po dwóch miesiącach składa zażalenie gdzie jest jego produkt i ja się musze z tego tłumaczyć i ubiegać się o zamknięcie dyskusji.
absurdalna sprawa
Jeżeli tak jest to moderatorzy powinni tu napisać czy Allegro się myli czy sprzedający. Jak ma racę sprzedający to należałoby go przeprosić np. darmowe wyróżnienia albo coś.....Prosimy o wyjaśnienie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ale tu nie ma nad czym dyskutować. Z transakcjami zwrotów które są czarno na białym wraz z datami i przyczyną zwrotu?
@Naptastic Cześć. Dyskusja ma status “nierozwiązana”, ponieważ nie udzieliłeś w niej żadnej odpowiedzi - nawet na prośbę konsultanta o potwierdzenie przelewu. Zwrot na konto Kupującego rzeczywiście został zlecony, ale dopiero w lipcu. Zatem konsultant nie wprowadził nikogo w błąd. Podobnie ma się sprawa z drugą dyskusją, w której również nie zabrałeś głosu.
Dodatkowo, konto jest zablokowane, ponieważ dokonałeś ponownej rejestracji bez naszej zgody, po wcześniejszej blokadzie. Przeczytaj proszę o zasadach korzystania z kilku kont.
Jeśli chcesz wyjaśnić sprawę blokady konta, skontaktuj się z nami przez ten formularz.
W lipcu za zakup z maja czy za drugi zakup????
Cześć.
Owszem, wprowadził w błąd i robicie to teraz po raz kolejny, twierdząc że zwrotu dokonałem w lipcu. Czarno na białym widać kiedy były dokonane zwroty. 24.05 (czyli dzień po złożeniu zamówienia) i 31.05 (czyli piąty dzień od złożenia zamówienia w drugiej dyskusji)
Dyskusja druga:
I przepraszam ale jakiego potwierdzenia przelewu oczekiwał konsultant? Przecież sprawdzić dla niego status zwrotu to mniej jak dwie minuty. Dodatkowo jeszcze 3 tygodnie temu pisaliście że sugerujecie klientowi roszczenie wobec mnie.
Dodatkowo konsultant dosyć wyraźnie napisał, że blokada zostanie zdjęta po rozwiązaniu konkretnie tych dwóch dyskusji (absurdalnych zresztą) i dlatego na nich chciałbym się skupić, o żadnym korzystaniu z wielu kont nie wspomniał. Dlatego proszę o wyjaśnienie tej konkretnej sprawy bo to z nią się muszę mierzyć i dalej nie wiem dlaczego, odsyłanie mnie do formularza to nie jest pomoc na którą tutaj liczyłem
Naptastic największy błąd jaki popelniasz to to ,że nie pilnujesz stanów magazynowych i ot tak jakby nic się nie stało zwracasz środki jak czegoś Ci zabraknie . Postaw się teraz na miejscu klienta ,, ma potrzebę , towar widzi / co prawda za szybką ,ale widzi / , przewidywany czas w jakim go dostanie też widzi więc płaci i czeka bo bardzo mu zależy . I co ? i bach !!!! Pan -i Naptasticnic sobie nie robiąc po 3- 5 dniach zwraca kasę bo towaru nie ma i jak najbardziej uawża ,że jest O.K.
Rozumiem ,że czasem coś się może przytrafić lecz widzę ,że w Twoim przypadku nie są to incydenty marginalne i druga sprawa kontakt z klientem ..... sam widzisz ,że lakoniczny zwrot środków nie załatwia sprawy , wypada zadzwonić , przeprosić i ponformować klienta o sytuacji .
Nie odpowidasz w dyskusjach i zdziwiony jesteś ,że zostają oznaczone jako nierozwiazane . Jeśli w takich przypadku Allegro nie kierowałoby klienta do POK to wszyscy nie mięłibyśmy tu co robić .
Ale Ty chyba nie rozumiesz meritum sprawy, klient w drugiej dyskusji dostał jasny komunikat że będzie sprawdzany stan magazynowy i czy się na to godzi. W pierwszej dostał zwrot na drugi dzień. Skoro uważasz że niedopuszczalnym jest nie pilnowanie stanów magazynowych to po co jest opcja "towar niedostępny"? wydaje mi się że właśnie dla takich przypadków i ot, cała Twoja argumentacja nie ma sensu.
Rozumiem że dwa przypadki to wg Ciebie nie sa incydenty marginalne - gratuluje sprawnych magazynów:) ale niestety rzeczywistość bywa inna.
Nie pomyślałeś o tym że mogło mnie wtedy nie być na allegro i nie prowadzić sprzedaży - skoro było to dwa miesiące później? Nie musiałem tu zaglądać bo byłem rozliczony z klientami kilka dni po incydentalnych brakach magazynów. Radzę czasem trochę pomyśleć zanim się coś napisze.
@amazonsolutions wątek założyłeś z innego konta, niż to, na którym prowadzisz opisane dyskusje, @ko_alka opisywała sprawę nierozwiązanej dyskusji na koncie @Naptastic i nikogo nie wprowadziła w błąd.
Na koncie, z którego teraz napisałeś są dwie nierozwiązane dyskusje i owszem zwróciłeś wpłatę, ale nie zwalnia Cię to z obowiązku udziania się w dyskusji. Tak jak pisaliśmy w korespondencji nr 17621537 - sprawy na tym koncie uznajemy za rozwiązane. Gdy zaksięguje się przelew dotyczące trzeciego konta proszę odpowiedz w prowadzonej korespondencji.
Dla nas najważniejszy jest kontakt i chęć rozwiązania problemu, gdy więc nie udzielasz się w dyskusji jest to dla nas sygnał, że nie zależy Ci na rozwiązaniu problemu kupującego. Na przyszłość w takiej sytuacji wystarczyłoby napisać kupującej, że środki zostały zwrócone, być może nie zauważyła tej wpłaty na koncie albo bank miał problem z zaksięgowaniem. Brak odpowiedzi wzbudził jej niepokój, a przede wszystkim wpłynął na status dyskusji.
Ale to znowu jest nie prawda, dyskusja oparta była/jest cały czas o konto @amazonsolutions - na koncie @Naptastic nie było żadnej dyskusji do wyjaśnienia. Cały case i wszystko o czym mówi @ko_alka jest związane tylko i wyłącznie z kontem @amazonsolutions
Zgadzam się co do kontaktu w dyskusjach ale wyjaśniłem już że konto po prostu nie było używane (co po części nie zwalnia mnie od wypowiadania się tam, ale nie zakładałem że coś tam może być, skoro wpłaty i sprawy uregulowane były na bieżąco)
Cieszę się że sprawa została rozwiązania
@amazonsolutions na koncie Naptastic masz jedną nierozwiązaną dyskusję rozpoczętą 29.06.2021, w której 13.07.2021 pojawił się automatyczny wpis o zwrocie środków do kupującego, ale dyskusja wciąż ma status "nierozwiązana". Nie wypowiedziałeś się w niej ani razu. Samo konto zostało również zablokowane, ponieważ zostało założone, a nie wyjaśnieniłeś problemów na innych kontach.
Rozumiem, że konto nie było przez Ciebie używane i dlatego pojawiły się problemy i również cieszę się, że sprawę udało się wyjaśnić.