anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niemijający problem z wielowariantowością produktów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam 

Od jakiegoś czasu mamy "porozwalane" oferty z produktami które powinny być połączone (i u nas w systemie są) poprzez wielowariantowość. Już walczyliśmy raz z jednym produktem (mamy dostępne 21 kolorów po 6 rozmiarów każdy) i już raz je połączyliśmy i działało to może 2 dni. Ostatnio wystawiam nowe produkty i od samego początku mimo iż są prawidłowo przez nas połączone to system sam wszystko rozwala i klient zamiast widzieć np 8 kolorów z danego modelu to widzi tylko 3, a po przejściu na przykład w inny rozmiar nie widzi już żadnego innego wyboru. 

 

Pod spodem podaje jeden przykład:

Pierwsza grafika przedstawia sposób wyświetlania tego sam produktu u konkurencji

Zrzut ekranu 2024-01-11 o 12.50.43.png

Drugi zrzut przestawia sposób wyświetlania oferty u nas. Po pierwsze nie ma pokazanych jeszcze trzech kolorów do wyboru, a po drugie z każdego koloru pokazuje tak jakby tylko część rozmiarów była dostępna a dostępne są obecnie wszystkie.

Zrzut ekranu 2024-01-11 o 12.50.53.png

 

Poniżej przesyłam jeszcze linka do strony naszej hurtowni na potwierdzenie że w tym konkretnym przypadku mamy dostępne 13 kolorów po 6 rozmiarów każdy. 

https://shop.malfini.com/pl/pl/product/moon-421

 

I niestety taką sytuacje mamy z wszystkimi produktami, a na obecną chwilę mamy prawie 1500 ofert. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku jedyną możliwością naprawy tej sytuacji będzie uzupełnienie szablonu, który znajdziesz w tym artykule i odesłanie go do nas przez formularz kontaktowy. Rozumiem, że przy takiej liczbie ofert będzie to czasochłonne, ale musimy połączyć ręcznie Twoje oferty w odpowiednie grupy i dopiero wówczas powinno to już działać poprawnie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Rozumiem że dla każdego produktu musimy zrobić osobny formularz tak? 

Jaka jest szansa że po odpaleniu takiego formularza coś znowu za tydzień lub dwa przestanie działać? Ostatnio walczyliśmy z tematem i działało na tydzień... i odpuściliśmy walkę z Wami ale w tym momencie wygląda to grubo nieestetycznie, a daje sobie rękę uciąć że jak potencjalny klient widzi to w takiej formie to odpycha go to od zakupów... 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku nie, wystarczy rozpiska wszystkich wariantów w jednym formularzu. Jeśli nam go prześlesz i nasi pracownicy połączą Twoje produkty w odpowiednie grupy, nie powinno to się już tak mocno rozjechać. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Bardziej to było pytanie w stylu: model bluzy A (6 kolorów / 6 rozmiarów) - pierwszy formularz, model bluzy B (6 kolorów / 6 rozmiarów) - drugi formularz... tak?  Bo oczywiście nie chce żeby model bluzy A wyświetlał się z modelem B. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Tak, zgadza się. W jednym formularzu mają znajdować się wyłącznie dane dotyczące danego wielowariantu. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@w_kiwi 

 

Czy w ten sposób ma wyglądać wypełnianie tych tabel? 

Link który jest przy zdjęciach jest ze strony naszego dystrybutora z którego możemy w pełni korzystać. 

Zrzut ekranu 2024-01-11 o 20.02.36.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Tak, wygląda w porządku. 🙂 W razie czego dostaniesz odpowiednie wskazówki od doradcy. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Madame98
#8 Zapaleniec#

Wy łączycie ręcznie ,poczym za tydzień wszystko wraca . Ten kto wymyślił produktowość powoli wykończy allegro . Sprzedaż przez to mega spada 

 

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@Madame98 jak na początku sama wszystko połączyłam ręcznie to wszystko działało tak jak powinno, po czym Allegro zaczęło kombinować z ofertami i wszystko się non stop sypie...

oznacz moderatorów