Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Od jakiegoś czasu mamy "porozwalane" oferty z produktami które powinny być połączone (i u nas w systemie są) poprzez wielowariantowość. Już walczyliśmy raz z jednym produktem (mamy dostępne 21 kolorów po 6 rozmiarów każdy) i już raz je połączyliśmy i działało to może 2 dni. Ostatnio wystawiam nowe produkty i od samego początku mimo iż są prawidłowo przez nas połączone to system sam wszystko rozwala i klient zamiast widzieć np 8 kolorów z danego modelu to widzi tylko 3, a po przejściu na przykład w inny rozmiar nie widzi już żadnego innego wyboru.
Pod spodem podaje jeden przykład:
Pierwsza grafika przedstawia sposób wyświetlania tego sam produktu u konkurencji
Drugi zrzut przestawia sposób wyświetlania oferty u nas. Po pierwsze nie ma pokazanych jeszcze trzech kolorów do wyboru, a po drugie z każdego koloru pokazuje tak jakby tylko część rozmiarów była dostępna a dostępne są obecnie wszystkie.
Poniżej przesyłam jeszcze linka do strony naszej hurtowni na potwierdzenie że w tym konkretnym przypadku mamy dostępne 13 kolorów po 6 rozmiarów każdy.
https://shop.malfini.com/pl/pl/product/moon-421
I niestety taką sytuacje mamy z wszystkimi produktami, a na obecną chwilę mamy prawie 1500 ofert.
@WarsztatNadruku jedyną możliwością naprawy tej sytuacji będzie uzupełnienie szablonu, który znajdziesz w tym artykule i odesłanie go do nas przez formularz kontaktowy. Rozumiem, że przy takiej liczbie ofert będzie to czasochłonne, ale musimy połączyć ręcznie Twoje oferty w odpowiednie grupy i dopiero wówczas powinno to już działać poprawnie.
Rozumiem że dla każdego produktu musimy zrobić osobny formularz tak?
Jaka jest szansa że po odpaleniu takiego formularza coś znowu za tydzień lub dwa przestanie działać? Ostatnio walczyliśmy z tematem i działało na tydzień... i odpuściliśmy walkę z Wami ale w tym momencie wygląda to grubo nieestetycznie, a daje sobie rękę uciąć że jak potencjalny klient widzi to w takiej formie to odpycha go to od zakupów...
@WarsztatNadruku nie, wystarczy rozpiska wszystkich wariantów w jednym formularzu. Jeśli nam go prześlesz i nasi pracownicy połączą Twoje produkty w odpowiednie grupy, nie powinno to się już tak mocno rozjechać.
Bardziej to było pytanie w stylu: model bluzy A (6 kolorów / 6 rozmiarów) - pierwszy formularz, model bluzy B (6 kolorów / 6 rozmiarów) - drugi formularz... tak? Bo oczywiście nie chce żeby model bluzy A wyświetlał się z modelem B.
@WarsztatNadruku Tak, zgadza się. W jednym formularzu mają znajdować się wyłącznie dane dotyczące danego wielowariantu. 🙂
Czy w ten sposób ma wyglądać wypełnianie tych tabel?
Link który jest przy zdjęciach jest ze strony naszego dystrybutora z którego możemy w pełni korzystać.
@WarsztatNadruku Tak, wygląda w porządku. 🙂 W razie czego dostaniesz odpowiednie wskazówki od doradcy. 🙂
Wy łączycie ręcznie ,poczym za tydzień wszystko wraca . Ten kto wymyślił produktowość powoli wykończy allegro . Sprzedaż przez to mega spada
@Madame98 jak na początku sama wszystko połączyłam ręcznie to wszystko działało tak jak powinno, po czym Allegro zaczęło kombinować z ofertami i wszystko się non stop sypie...