
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wraca do mnie paczka gdyż nie została odebrana przez klienta. Czy należy oddać całość pieniędzy czy odejmuje się o koszta wysyłki? Czy otrzymam zwrot prowizji po oddaniu pieniędzy? Klient nie odpowiada na wiadomości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Przesyłka była Smart, czy klient płacił za nią? Płaciłeś za zwrot tej przesyłki? Sprzedałeś na Allegro czy Allegro Lokalnie?
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient płacił za przesyłkę, przesyłka dopiero wraca do mnie (informacja systemu in post), sprzedaję na allegro jako firma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Jeżeli zapłacisz za zwrot, odejmujesz tę kwotę od tej którą klient wpłacił. Poczekaj ze zwrotem aż się klient obudzi i odstąpi od umowy za pośrednictwem Allegro. Wtedy wpłatę oddasz przez Allegro (zwróć wpłatę) i wystąpisz o zwrot prowizji.
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile czasu klient ma na odstapienie od umowy w tym konkretnym przypadku i ile czasu mam ja na oddanie pieniędzy po zwrocie towaru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Poczytaj tu, bo za dużo pisania: https://prokonsumencki.pl/reklamacja-towaru-2/klient-nie-odbiera-zamowionego-lub-reklamowanego-towar...
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Klient ma na odstąpienie od umowy 14 dni od chwili odbioru przesyłki, ale skoro jej nie odebrał, to ten czas się wydłuża. Jeśli odstąpi, powinieneś mu zwrócić wpłatę za towar + koszt przesyłki do niego. Jeśli klient ma darmowy zwrot InPost, nie powinien być także obciążany kosztem powrotu paczki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli 14 dni liczy się od dnia kiedy paczka wróci do mnie? Co w przypadku kiedy klient nie odstapi od umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Najbezpieczniej będzie jeśli napiszesz do niego i wyznaczysz mu termin na wpłatę kosztów powtórnej wysyłki. Napisz, że po tym terminie umowę uważasz za niezawartą i zwracasz mu koszty pomniejszone o koszty zwrotu.
Ula