anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka z paczkomatu

mifili
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

klient nie odebrał paczki z paczkomatu, wróciła do mnie, czy ponoszę koszty zwrotu ?, w jaki sposób uzyskać zwrot zapłaconej prowizji

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

musashi2007
#13 Ambasador#

inPost nie pobiera opłaty za zwrot paczki do Nadawcy.
Jeżeli klient nie odstąpił od umowy to towar należy do niego. Może zapłacić za ponowną wysyłkę.
Jeżeli odstąpił to zwrot wpłaty do Kupującego i wniosek o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mifili no zaraz , już chcesz zwrot prowizji , na razie jesteś w posiadaniu towaru ,który należy do klienta i to w pierszej kolejności należy wyjaśnić 

Jeśli to przesyłka allegro za zwrot nie płacisz .

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

poproś go o dopłate do kolejnej wysyłki jak nie będzie chciał zwróć mu pieniądze i wystąp o zwrot prowizji

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący powinien odstąpić od umowy zakupu, towar należy do niego chyba że to było za pobraniem, możesz obniżyć zwrot środków o zwrot, jeżeli był płatny, a o zwrot prowizji możesz napisać w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/

oznacz moderatorów