Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
klient nie odebrał paczki z paczkomatu, wróciła do mnie, czy ponoszę koszty zwrotu ?, w jaki sposób uzyskać zwrot zapłaconej prowizji
inPost nie pobiera opłaty za zwrot paczki do Nadawcy.
Jeżeli klient nie odstąpił od umowy to towar należy do niego. Może zapłacić za ponowną wysyłkę.
Jeżeli odstąpił to zwrot wpłaty do Kupującego i wniosek o zwrot prowizji.
@mifili no zaraz , już chcesz zwrot prowizji , na razie jesteś w posiadaniu towaru ,który należy do klienta i to w pierszej kolejności należy wyjaśnić
Jeśli to przesyłka allegro za zwrot nie płacisz .
poproś go o dopłate do kolejnej wysyłki jak nie będzie chciał zwróć mu pieniądze i wystąp o zwrot prowizji
Kupujący powinien odstąpić od umowy zakupu, towar należy do niego chyba że to było za pobraniem, możesz obniżyć zwrot środków o zwrot, jeżeli był płatny, a o zwrot prowizji możesz napisać w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/