Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient nie odebrał paczki z paczkomatu i teraz do mnie wraca.
Kupujący napisał do mnie maila, że nie zauważył powiadomienia, ale dalej jest zainteresowany moim produktem.
Co zrobić w takiej sytuacji?
Anulować ofertę, zwrócić pieniądze i wystawić od nowa? Czy może jest jakaś inna opcja. Oczywiście zależy mi na bezpieczeństwie, aby nie doszło do sytuacji, że klient napisze, że towaru nie odebrał i mam mu zwrócić pieniądze, a ja mu już wyśle.
Jak paczka wróci kupujący niech opłaci drugi koszt wysyłki lub anulujcie transakcję i wystaw mu ponownie w umówionym czasie by ktoś inny nie podkupił.
A w jaki sposób ma zapłacić za drugą wysyłkę? Mam mu podać swój nr konta bankowego czy jest taka opcja na Allegro (nie znalazłem nic takiego)?
@Felooo8 w zakładce "kupione", klient ma płatność za zamówienie i tam jest przycisk "dopłać"
@konto zamknięte Tak, max dopłata to 30 zł.
Mam podobną sytuację.
No to wiesz co masz zrobić.
Najlepiej poinformuj klienta i zapytaj czy odstępuje od umowy i ewentualnie zakupi ponownie, czy chce ponowną wysyłakę po wcześniejszym opłaceniu jej ponownych kosztów.
Idealnie w czasie jak zgłosiłem sprzedawcy, że nadal nie otrzymałem przesyłki. Ciekawy zbieg okoliczności.