Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, mam problem z negatywną opinią wystawioną przez klienta. Otóż klient wystawił negatywną opinię z zaznaczeniem ,,OPÓŹNIONY ZWROT PIENIĘDZY, ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO DOSTARCZONE". Paczka została nadana i wysłana zgodnie z zadeklarowanym czasem wysyłki, inpostem do paczkomatu a klient jej nie odebrał z tego paczkomatu w terminie, co skutkowało zwrotem paczki do nadawcy a po trzech tygodniach negatywną opinią mimo tego że numer przesyłki był od początku dodany do transakcji, historii przesyłki i jako że to InPost a kupujący podał numer telefonu to zapewne i na telefon. Główny problem polega na tym że kupujący w żaden sposób nie skontaktował się ze mną przez ten cały czas, poprzez poprzez choćby wiadomości allegro w celu ustalenia ewentualnych opcji wysłania lub zwrotu jak i również nie zgłosił zwrotu ani nie założył dyskusji reklamacyjnej. Allegro zaś mimo że 97% kupujących mnie poleca postanowiło bez żadnej weryfikacji tej opinii odjąć mi -192(!!!) punkty sprzedawcy które sobie przez chory system uśredniania punktów wyliczył. Ktoś jest w stanie podpowiedzieć jakie kroki podjąć lub może jest tu ktoś z obsługi allegro kto może zweryfikować całą tą sytuację?
@nat_not
Allegro niestety nie pomogło. Bez problemu mogli zweryfikować przebieg transakcji i porównać z negatywną oceną wystawioną prze klienta. Regulamin jasno mówi:11.8.
Spółka nie ingeruje w treści Oceny Sprzedającego. W uzasadnionych przypadkach Spółka może usunąć Ocenę Sprzedającego albo uniemożliwić Kupującemu jej wystawienie, gdy:
a. jest sprzeczna z przepisami prawa lub narusza postanowienia Regulaminu, w szczególności art. 11.6 lub 11.7,
A punkt 11.6 jasno określaOceny Sprzedającego i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji.
Kupujący nie odebrał przesyłki wysłanej w deklarowanym terminie i nie zgłosił zwrotu po czym wybrał kategorię oceny OPÓŹNIONY ZWROT PIENIĘDZY, ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO DOSTARCZONE czyli czarno na białym widać że ocena nie jest zgodna z przebiegiem transakcji.
Ocena narusza wasz regulamin i bez problemu możecie to zweryfikować. Jestem zawiedziony że allegro ukarało mnie dotkliwie za ocenę niezgodną z regulaminem i pomimo możliwości sprawdzenia faktycznego przebiegu transakcji, punkty regulaminu nie są egzekwowane działając na moją szkodę. Jeśli jest możliwość prosiłbym o ponownej analizy tej sytuacji.