anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna opinia nieodebrana paczka brak kontaktu

Fusion3d
#7 Wielbiciel

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, mam problem z negatywną opinią wystawioną przez klienta. Otóż klient wystawił negatywną opinię z zaznaczeniem ,,OPÓŹNIONY ZWROT PIENIĘDZY, ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO DOSTARCZONE". Paczka została nadana i wysłana zgodnie z zadeklarowanym czasem wysyłki, inpostem do paczkomatu a klient jej nie odebrał z tego paczkomatu w terminie, co skutkowało zwrotem paczki do nadawcy a po trzech tygodniach negatywną opinią mimo tego że numer przesyłki był od początku dodany do transakcji, historii przesyłki i jako że to InPost a kupujący podał numer telefonu to zapewne i na telefon. Główny problem polega na tym że kupujący w żaden sposób nie skontaktował się ze mną przez ten cały czas, poprzez poprzez choćby wiadomości allegro w celu ustalenia ewentualnych opcji wysłania lub zwrotu jak i również nie zgłosił zwrotu ani nie założył dyskusji reklamacyjnej. Allegro zaś mimo że 97% kupujących mnie poleca postanowiło bez żadnej weryfikacji tej opinii odjąć mi -192(!!!) punkty sprzedawcy które sobie przez chory system uśredniania punktów wyliczył. Ktoś jest w stanie podpowiedzieć jakie kroki podjąć lub może jest tu ktoś z obsługi allegro kto może zweryfikować całą tą sytuację?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fusion3d Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz. Doradcy zdecydują czy mogą ingerować w opinię, którą otrzymałeś.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Fusion3d
#7 Wielbiciel

@nat_not
 Allegro niestety nie pomogło. Bez problemu mogli zweryfikować przebieg transakcji i porównać z negatywną oceną wystawioną prze klienta. Regulamin jasno mówi:

11.8.

Spółka nie ingeruje w treści Oceny Sprzedającego. W uzasadnionych przypadkach Spółka może usunąć Ocenę Sprzedającego albo uniemożliwić Kupującemu jej wystawienie, gdy:

a. jest sprzeczna z przepisami prawa lub narusza postanowienia Regulaminu, w szczególności art. 11.6 lub 11.7,

A punkt 11.6 jasno określa 

Oceny Sprzedającego i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji. 

Kupujący nie odebrał przesyłki wysłanej w deklarowanym terminie i nie zgłosił zwrotu po czym wybrał kategorię oceny OPÓŹNIONY ZWROT PIENIĘDZY, ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO DOSTARCZONE czyli czarno na białym widać że  ocena nie jest zgodna z przebiegiem transakcji. 
Ocena narusza wasz regulamin i bez problemu możecie to zweryfikować. Jestem zawiedziony że allegro ukarało mnie dotkliwie za ocenę niezgodną z regulaminem i pomimo możliwości sprawdzenia faktycznego przebiegu transakcji, punkty regulaminu nie są egzekwowane działając na moją szkodę. Jeśli jest możliwość prosiłbym o ponownej analizy tej sytuacji.

 


 

oznacz moderatorów