anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrane opłacone zamówienie - brak kontaktu ze strony kupującego

beautybar_sklep
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

sprzedałam kilka produktów za pośrednictwem Allegro  - zostały wysłane, opłacone z góry przez kupującego. Niestety kupujący nie odebrał przesyłki -zamówienie wróciło. Trzykrotnie kontaktowałam się z prośbą o informację czy chce ponowną wysyłkę po opłaceniu dostawy, a jeśli zrezygnował z zakupu to proszę  o zaznaczenie zwrotu. Niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy mam 3 takie przesyłki które zostały już opłacone przez kupujących, wróciły do mnie i nie  ma odzewu ze strony kupujących. Nie są to duże kwoty jednak magazynowanie tego jest uciążliwe. Podejrzewam, że kupujący uznali  z góry, że i tak zostanie im zwrócona kwota za produkty i nie muszą nic zaznaczać. Jak postąpić w tej sytuacji? Czy samodzielnie zaznaczyć zwrot pieniędzy przez Allegro z powodu nieodebranych towarów mimo, że klient nie wyraził jednoznacznie chęci odstąpienia od umowy? Już minął ponad miesiąc od czasu powrotu przesyłek do mnie. Z góry dziękuję za pomoc. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@beautybar_sklep Cześć. W takiej sytuacji najlepiej wyznaczyć klientom ostateczny czas odbioru przesyłki. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, to środki możesz zwrócić z poziomu zakładki Zamówienia, rozwiń akcję i wybierz Zwróć wpłatę. Będziesz miał do wyboru kilka powodów:

  • zwrot produktu
  • brak produktu
  • reklamacja
  • zwrot nadpłaty
  • anulowanie przez kupującego
  • nieodebrane zamówienie
  • brak pełnej kwoty za zamówienie.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@beautybar_sklep Wg prawa nadal właścicielskim jest kupujący, brak kontaktu to w zasadzie problem, ze składowaniem także problem napisz mu w wiadomości że wyznaczasz 7dni i jak jak się nie odezwie zwróć kasę i zapomnij.

oznacz moderatorów