Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
sprzedałam kilka produktów za pośrednictwem Allegro - zostały wysłane, opłacone z góry przez kupującego. Niestety kupujący nie odebrał przesyłki -zamówienie wróciło. Trzykrotnie kontaktowałam się z prośbą o informację czy chce ponowną wysyłkę po opłaceniu dostawy, a jeśli zrezygnował z zakupu to proszę o zaznaczenie zwrotu. Niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy mam 3 takie przesyłki które zostały już opłacone przez kupujących, wróciły do mnie i nie ma odzewu ze strony kupujących. Nie są to duże kwoty jednak magazynowanie tego jest uciążliwe. Podejrzewam, że kupujący uznali z góry, że i tak zostanie im zwrócona kwota za produkty i nie muszą nic zaznaczać. Jak postąpić w tej sytuacji? Czy samodzielnie zaznaczyć zwrot pieniędzy przez Allegro z powodu nieodebranych towarów mimo, że klient nie wyraził jednoznacznie chęci odstąpienia od umowy? Już minął ponad miesiąc od czasu powrotu przesyłek do mnie. Z góry dziękuję za pomoc. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@beautybar_sklep Cześć. W takiej sytuacji najlepiej wyznaczyć klientom ostateczny czas odbioru przesyłki. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, to środki możesz zwrócić z poziomu zakładki Zamówienia, rozwiń akcję i wybierz Zwróć wpłatę. Będziesz miał do wyboru kilka powodów:
@beautybar_sklep Wg prawa nadal właścicielskim jest kupujący, brak kontaktu to w zasadzie problem, ze składowaniem także problem napisz mu w wiadomości że wyznaczasz 7dni i jak jak się nie odezwie zwróć kasę i zapomnij.