Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem, że klientka zakupiła zestaw krzeseł i go nie opłaciła widać (płatność rozpoczęta), poczym kilka minut pozniej zamówiła poraz kolejny i tym razem widzę (opłacone). Dostałem zwrot prowizji od allegro za zakup nieopłacony ale wlicza mi się on również w sprzedaż mimo, że faktycznie go nie sprzedałem.. Biorę udział w promocji dla nowych sprzedawców i staram się wykorzystać jak najlepiej limit 10.000 zł czy jest możliwość usunięcia tego ze sprzedaży?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@primazone czy możesz podać numer tego zamówienia? Sprawdzę to ale potrzebuję szczegółów.
numer zamówienia:
0bf9a550-be3f-11ec-a530-bbdfb96ec009
@primazone dziękuję za podanie tej informacji. Konsultuję Twoje pytanie z działem zajmującym się Pakietem Powitalnym, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@primazone zamówienie jeszcze nie zostało anulowane (stanie się to automatycznie w niedzielę, ponieważ wtedy minie 7 dni od zakupu, który finalnie nie został opłacony).
Mogę Cię uspokoić - limit 10 000 zł o którym piszemy w regulaminie nie dotyczy kwoty miesięcznego obrotu, ale wykorzystanych zniżek. Według wczorajszych danych wykorzystałeś dopiero 936,53 zł zniżek, a jest to już 11 dzień z 30.
Wielkie dzięki! Widocznie źle zrozumiałem zasady dla nowych sprzedawców.. a gdzie dokładnie mogę sprawdzić ilość wykorzystanych zniżek ? Pozdrawiam
@primazone, nie zrobisz tego samodzielnie, ale sprawdzimy to dla Ciebie - proszę Cię o cierpliwość, damy znać w poniedziałek w tym wątku. 🙂
@primazone, na koniec 23.04 wykorzystałeś 1066,56 zł zniżek z pierwszego cyklu 1 etapu. Byłeś wtedy w 14 dniu 1 etapu. Reasumując - daleko Ci do osiągnięcia limitu 10000 zł w pierwsze 30 dni. 🙂