Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
nie wdając się w szczegóły okazało się, że jutro jadę na pogrzeb :(.
Sprawdzam rano Allegro - zamówień tyle, że powinienem się jutro rano wyrobić z realizacją (mam czas wysyłki ustawiony 24h). Kolejnych zamówień na pewno nie uda mi się już zrealizować w poniedziałek.
Zmieniam w takim razie czas wysyłki na 2 dni - zielony napis wciąż informuje "dostawa we wtorek".
Zmieniam w takim razie czas wysyłki na 3 dni - zielony napis wciąż informuje "dostawa we wtorek" (!!!)
Zmieniam w takim razie czas wysyłki na 4 dni - zielony napis wciąż informuje "dostawa we wtorek" (!!!!)
Zmieniam w takim razie czas wysyłki na 5 dni - zielony napis wciąż informuje "dostawa we wtorek" (!!!!!)
Zmieniam w takim razie czas wysyłki na 7 dni - zielony napis wciąż informuje "dostawa we wtorek" (!!!!!!!)
Zmieniam w takim razie czas wysyłki na 10 dni - zielony napis zniknął - przewidywana dostawa za 17 dni w punkcie.
Czy to taki wielki problem, żeby algorytm podawał czas wysyłki wg swoich obliczeń dla ofert z ustawionym czasem wysyłki "natychmiast" i "1 dzień", a w pozostałych przypadkach nie brał pod uwagę czasu wysyłki wcześniejszych zamówień? Chciałbym aby klienci byli rzetelnie powiadamiani o czasie wysyłki, a teraz w ofertach widzą tak naprawdę błędną informację (17 dni) dla zamówień, które wyślę we wtorek.
Gdyby była chociaż opcja urlopu na żądanie (np. 2-3 dni w roku) to problem byłby z głowy. Sytuacje losowe się zdarzają i ciężko przewidzieć je na 7 dni wstecz.
Życie jest pełne niespodzianek - miłych lub niemiłych, a algorytmy, które z założenia mają być pomocne ostatecznie niepotrzebnie je dodatkowo człowiekowi utrudniają i komplikują.
Pozdrawiam,
Krzysztof
@musashi2007
Sytuacje losowe się zdarzają i ciężko przewidzieć je na 7 dni wstecz.
Jak nie możesz osobiście stanąć "za ladą" to na czas trwania "sytuacji losowej":
a) organizujesz sobie zastępstwo
lub
b) zamykasz sklep
Tylko gdzie na Allegro mogę "wystawić" kartkę z napisem "dzisiaj z powodu pogrzebu zamknięte. Zapraszamy jutro. Przepraszamy za utrudnienia."???? W sklepach internetowych operujemy czasem wysyłki/dostawy.
@musashi2007
Nie ma obsługi sklepu, ale chciałbyś żeby w tym czasie klienci wchodzili, zostawiali pieniądze, a po odbiór towaru przychodzili dopiero następnego dnia lub później ?
W takich przypadkach na czas (nawet krótkotrwałej) nieobecności bez zastępstwa: zamyka się sklep.
Na Allegro należy po prostu zakończyć oferty, a po ustaniu "zdarzenia losowego" można je wznowić.
@A3dam
Zakończenie i wznawianie ofert jest kłopotliwe ponieważ wszystkie oferty się mieszają i trzeba by zrobić inwentaryzację przed wznowieniem.
Chodzi mi o to, że po co mam zamykać/zakańczać oferty gdy wystarczyłoby zmienić czas wysyłki i żeby klient widział deklarowany czas wysyłki, a nie "przewidywany". Kilka kliknięć i po sprawie...
@musashi2007 @kolekcjoner608
wystarczyłoby zmienić czas wysyłki i żeby klient widział deklarowany czas wysyłki, a nie "przewidywany"
Takie są tzw. "zasady" na Allegro i tam kieruj ew. skargi i wnioski.
Lepszym rozwiązaniem jest znaleźć zastępstwo (zamykanie ofert nie rozwiązuje problemu odpowiedzi na wiadomości od kupujących czy we wszczynanych sporach oraz przyjmowania reklamacji).
Ponadto Allegro zachęca do powierzenia im obsługi sprzedaży.
@A3dam Można ,ale to się nie opłaca .Za wystawienie aukcji allegro pobrało pieniądze (czasem nawet spore jak były wyróżnione) a potem ponownie wystawić ponosząc kolejne koszty wystawienia .Taka operacja może sprzedawcę wiele kosztować.