Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc z zamówieniem de668240-6d73-11ed-9825-b399d165f64f. Nie prawidłowy adres odbiorcy. Poprawiłam pocztę na "Wrzosowe", ale coś jeszcze jest nie tak. Ten sam komunikat- adres odbiorcy.
Sprawdź spacje.
@wiki0441 spróbuj proszę poprawić nazwę miasta na "Wrzosów" (ponieważ kod pocztowy pasuje do takiej miejscowości) lub na "Groszowice (Wrzosów)".
@la_nika niestety nadal to samo.
@wiki0441 czy mogę poprosić Cię jeszcze o przesłanie zrzutu ekranu z komunikatem o błędzie, na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki wraz z adresem oraz datą i godziną?
Poproszę Dział techniczny o weryfikację.
@wiki0441 poproszę Cię o sprawdzenie czy komunikat nie pojawi się jeśli wpiszesz jako miejscowość "Wrzosów" oraz dodasz spację między ulicą a numerem domu.
@la_nika tak, po wprowadzeniu tych 2 zmian się udało. Zachodzę tylko w głowę, dlaczego ten sam system przyjmuje błędny adres od klienta, a u mnie już nie. Niestety o tej porze nie wyślę już paczki w dniu dzisiejszym- kurier odebrał już paczki. Paczka wyjdzie z opóźnieniem 1dniowym, ale nie z mojego powodu- klient błędnie podał swój adres. Czy to opóźnienie można wyłączyć ze statystyk?
@wiki0441 zgłosiłam tę sytuację i dam znać, czy będziemy mogli je wykluczyć, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@wiki0441 wracam z potwierdzeniem, zamówienie zostało zgłoszone do wykluczenia. Będzie to widoczne z kolejnym przeliczeniem jakości 🙂