Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mamy problem z nierozwiązaną dyskusją z kupującym.
Już nakreślam po krótce temat:
Pan zakupił od Nas część do samochodu. Po jakimś miesiącu/dwóch napisał w wiadomości że trafiło mu się Gów** i on chce reklamować tą część ponieważ się rozwaliła.
Oczywiście od początku nie chciał nam wysłać części na oględziny,mimo że wiedział że gwarantem jest producent.
Wysłał część,część pojechała do Włoch do producenta na ekspertyze,w miedzyczasie Pan nie przedstawił żadnych dowodów na to,że część nie została uszkodzona z winy konsumenta.
Oznaczył nam dyskusje jako NIEROZWIĄZANA.
Reklamacja została odrzucona,wysłaliśmy mu dokumenty od producenta,świadczące o tym że część została uszkodzona z jego winy.
Pan do tej pory nie da sobie nic powiedzieć,rzuca nam tekstami różnymi o swoim doświadczeniu,o tym jak się każdy myli tylko nie on,a dodam jeszcze że w dyskusji dochodzi do ultimatum z jego strony które jasno mówi o tym że albo za darmo wyslemu mu część wartą ponad 2500zł i zakończy dyskusje,albo nie.
Reklamacja odrzucona,część została mu odesłana. NIe ma tutaj winy z naszej strony.Wystąpił do AP,nie dostał zwrotu środków ponieważ nie mamy o tym żadnej informacji,
Co mogę zrobić aby tą dyskusję zakończyć,ponieważ Pan jest tak sfrustrowany że z nim się naprawde nie da dogadać.
DOstał towar Nowy,zgodny z opisem.Z naszej strony nie było żadnego błędu.
Proszę o pomoc.
@Wielebny_02 cóż prawo klienta , nie rozwiązałeś problemu pro-konsumencko to masz dyskusję nierozwiązaną , teraz zapewne allegro wypłaci klientowi rekompensatę - jeśli złoży wniosek , wówczas możesz liczyć na zmianę statusu dyskusji .
Właśnie nie wypłaciło mu pieniędzy.
Wydaje mi się że gdyby miało wypłacić to już by wypłaciło,ponieważ wniosek złożył jakieś 3tyg. temu
Napisz do allegro i zamkną dyskusje jako rozwiązaną.
@Wielebny_02 napisz zgłoszenie do Allegro w tej kwestii. U nas w tym roku na 5 czy 6 nierozwiązanych dyskusji, Allegro za Kupujących zamknęło wszystkie. Jeśli rozpatrzyłeś reklamację i odpowiedziałeś na zarzuty klienta, to odpowiednio napisane zgłoszenie załatwi sprawę. Przy wypłacie rekompensaty z POK (bez naszej winy), również dyskusję Allegro zamknęło.
Link do zgłoszenia: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/kontakt-z-klientem/co-moze-pomoc-w-pozytywnym-rozwiazaniu...
Właśnie przed 5 minutami Allegro zamknęło nam taką dyskusję, dotyczącą reklamacji. Kupujący nie chciał zastosować się do procedury reklamacyjnej z zakładki "Reklamacja" (odesłanie towaru do "naszego" serwisu, na koszt serwisu oczywiście). Odczekaliśmy kilka dni, ponawiając zachętę do odesłania reklamowanego produktu. Po braku reakcji napisaliśmy do Allegro i temat zakończony. 😎
@Wielebny_02 łap jeszcze na wzór nasze ostatnie zgłoszenie: