anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja

MAMY ROZWIĄZANIE!
SIKORA21
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszę o poradę, jak ugryźć problem? Klient zgłosił problem z mopami. Założył dyskusję. Zamówił je pół roku temu. Połamał. Poprosiłam o zdjęcia. Mopy najwidoczniej użytkowane intensywnie, widać wyraźnie, że użyto siły. Nie jest to wada producenta. Ale wysłałam zdjecia do producenta. Oczywiście nie ma opcji, że to wymienią. I też to napisałam klientowi.  Oczywiście dyskusja oznaczona jako nierozwiązana. Bum po punktach. Pewno zwróci się do AP. Jest jakaś szansa na wygraną? Nie mam zamiaru płacić za to, że ktoś nie potrafi użytkować mopa. Negatywa też mi może machnąć? Na jakość mojego życia to może drastycznie to nie wpłynie. Ale nadużycia ze strony kupujących trochę podnoszą ciśnienie 😉

 

Pozdrawiam wszystkich,

Ilona Walaszek

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
serwis-texas
#21 Demiurg#

@SIKORA21 

W teorii nie wystawi, zmieni oceny. Minęło 90 dni.

Co do AP, to raczej, jak się allegro zdecyduje na zwrot pieniędzy to pokryją to z swoich środków.

Koszta AP, allegro przerzuca przy wyraźnym zaniedbaniu sprzedającego. Tutaj to nie wystąpiło.

oznacz moderatorów
SIKORA21
#8 Zapaleniec#

Oki, dzięki za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów