Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam w problem z nierozwiązaną dyskusją Pani dostała zwrot z AP, zadzwoniliśmy, żeby zamknęła dyskusję to stwierdziła, że się zastanowi. W dyskusji poprosiliśmy o zamknięcie również allegro, niestety dyskusja nadal jest nierozwiązana co wiadomo odejmuje nam punkty, jak to teraz ugryź? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Rad-Stol dyskusja ma status ,,w toku ,, czy ,, nierozwiązana ,, ??
nierozwiązana. Wcześniej miała w toku Pani czekała jak przyjedzie nasz pracownik na oględziny, jakiś czas to był, dała jako nierozwiązaną dyskusje, odrzuciliśmy reklamację, zwróciła się do AP, allegro poprosiło nas o wycenę i później przyznali jej zwrot z AP, i dyskusja nadal nierozwiązana
@Rad-Stol Czy możesz podać mi jej dokładny numer?
przepraszam ale gdzie numer dyskusji się znajduje bo naprawę nie wiem 🙂
@Rad-Stol Sprawdź proszę w tej zakładce, a jeśli nie znajdziesz podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy.
nr zamówienia
ee1e0631-45f2-11ec-a339-edb4b80f0ab0
@Rad-Stol dziękuję, zapytam zespół, czy mamy jakieś możliwości działania w tej kwestii i wrócę do Ciebie z informacjami.
@Rad-Stol Zakończyliśmy już tę dyskusję.
Dziękuje 🙂
dzien dobry. czy możemy prosić o zakończenie tej dyskusji jako rozwiązanej, bo z tego widzę klient odebrał przesyłkę, a od paru dni się nie odzywa
nr płatności to dcf6ffac-1ee6-11ee-9620-b948e4e4ef44
z góry dziękuję
@jemiolka2018 Proszę, podaj mi numer zamówienia, którego dotyczy dyskusja.
@jemiolka2018 Dzięki! Przesłałam prośbę o zakończenie dyskusji.
wielkie dzięki!