Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
We wtorek zablokowano mi konto. Nie mam pojecia dlaczego. Jedyna wiadomosc ktora dostalam to ta, ze dropshipping, ktory prowadze, jest niebezpieczny... Ze niby jak niebezpieczny? Bo nie kumam! Chcieli zeby sie odezwac jak wszystkie dotychczasowe zamowienia beda odebrane. Zrobilam to i oczywiscie odpowiedzi brak. Jestem juz tak sfrustrowana ta sytuacja, ze pojecia nie mam co moge jeszcze zrobic i co dzial weryfikacji wymysli i kiedy maja zamiar cokolwiek zdzdalac i podac mi prawdziwa przyczyne blokady. Drodzy Adminstratorzy - Prosze o pomoc!!!
A co sprzedajesz, może narusza regulamin: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a2f3ea49-2579-47d5-87f4-6d96a42e3e86
Zabawki dla dzieci, zabawki ogrodowe, akcesoria do rowerow, akcesoria dla zwierzat, przybory szkolne, akcesoria do telefonow
@LEZagar W korespondencji mailowej otrzymałaś od naszego pracownika pełną informację, dlaczego Twoje konto zostało zablokowane: "Niestety, ale obecny model sprzedaży, który chce Pani prowadzić jest zbyt ryzykowny dla bezpieczeństwa finalizacji transakcji. W toku weryfikacji nie przedstawiła Pani dokumentów, które w wystarczającym stopniu potwierdziłyby, że w przyszłości towary bez problemów trafią do Kupujących. Ze względów bezpieczeństwa na podstawie art. 2.12 Regulaminu konto pozostanie więc zawieszone."
Natomiast w sprawie jego odblkowania, poczekaj proszę na wiadomość mailową, którą niebawem. Nasz pracownik wskaże w niej jakie dokumenty musisz przedstawić, abyśmy mogli odblokować Twoje konto.
Ale przeciez jakim cudem dropshipping jest ryzykowny, skoro polowa sprzedawcow z tego korzysta? nie jest to dla mnie zaden argument. Dropshipping jest przeciez dopuszczalny na allegro.
Drodzy Admonistratorzy!
Pomocy!!! Od 26.04 moje konto jest zawieszone. Pan Leszek z dzialu weryfikacji wymaga ode mnie umowy z hurtownia internetowa. Chodzi o dropshiping. Kontaktowalam sie z hurtownia, ktora wspolpracuje z wieloma sprzedajacymi na Allegro. Maja rowniez opiekuna Allegro. Pani kierownik hurtowni zapytala opiekuna Allegro, co jest wymagane do odblokowania konta sprzedawcy. Odpowiedz: Osiwadczenie o wspolpracy. Opiekun podyktowal co ma na oswiadczeniu byc i dodal ze takie oswiadczenia byly zawsze akceptowane przez Allegro. Totez wyslalam takie osiwadzczenie i bez skutku. Pan Leszek z dzialu weryfkacji dalej sie upiera, ze musi byc umowa, kiedy to jest bzdura, bo inni Allegrowicze miec nie musieli. Na sporzadzenie umowy z hurtownia i weryfikacje przez prawnika potrzeba az miesiaca czasu. Ludzie! Litosci! W czym jest problem?! Dlaczego inni moga bez umowy sprzedawac a ja nie? Rejestracja konta na stronie hurtowni jest jednoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu oraz podjeciem wspolpracy.
Rece opadaja... Blagam o pomoc. To nie jest wcale zabawne, ze juz drugi tydzien jestem bez zarobku.... @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Moim zdaniem jest to bez sensu, żeby wymagali jakichś oświadczeń o współpracy. W dropshippingu nie podpisuje się umów, tylko otrzymuje od hurtownika dostęp do panelu zarządzania - przynajmniej w większości. Pracowałem z pięcioma hurtowniami dropshippingowymi i z żadnymi nie podpisywaliśmy umowy - otrzymaliśmy tylko dostęp do osobnego panelu + API. To tyle.
I tak nawiązując do połączonego tematu:
> Niestety, ale obecny model sprzedaży, który chce Pani prowadzić jest zbyt ryzykowny dla bezpieczeństwa finalizacji transakcji
Bardzo fajnie, w takim razie Allegro powinno zawiesić działalność większości sprzedającym, w tym wszystkim, którzy przychodzą z Ali ekspresu 🙂
Dlaczego w takim razie Chińczycy nie są zawieszeni na Allegro? Przecież wszyscy sprzedają w dropshippingu, a nowych kont pewnie zakładają setki dziennie. To jest o wiele bardziej niebezpieczne, bo większość wysyła z Chin, nie z magazynów w Polsce. Nie muszę tego nawet udowadniać, Allegro wie wszystko o użytkownikach.
"Zbyt ryzykowny" model sprzedaży? Allegro chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, że w dropshippingu ma się o wiele większą kontrolę nad dostępnością produktów dzięki API i integracji z Allegro, a pominięcie dostępności jakiegoś produktu przez hurtownika jest tak marginalne, że nawet nie trzeba o tym wspominać. Macie POK, więc nie wiem w czym problem?
Chyba ktoś w tym dziale bezpieczeństwa powinien zrobić research jak działają hurtownie dropshippingowe w Polsce - oczywiście pomijamy wszelkie chińskie buble. Przez trzy lata wysyłek w dropshippingu, prowadząc do tego rejestr niedostępności produktów trafiła mi się tylko jedna sytuacja, gdzie jakiś produkt miałem wystawiony na Allegro, a u hurtownika nie był dostępny - po prostu raz pomieszali reklamacyjny produkt, który nie powinien być na stanie. To jest jedno niezrealizowane zamówienie na coś około tysiąc w małym sklepie. Mówcie mi teraz o niebezpiecznym modelu sprzedaży i zapewnieniu dostępności produktów.
@LEZagar masz zero negatywów, dla nich pewnie się czerwona lampka zapaliła tylko dlatego, że masz świeże konto
Otoz to!! Bardzo Ci dziekuje za wsparcie. Pan Leszek ewidentnie nie ma pojecia co to jest droppshiping lub jest nowym, niekompetentnym pracownikiem
@LEZagar Nie znam sytuacji kont innych sprzedajacych, na których bardzo ogólnie się powołujesz, ale Leszek z działu bezpieczeństwa potwierdził mi, że musisz przesłać nam umowę, a nie oświadczenia z hurtowni. Poprosiliśmy Cię o ten dokument, ponieważ musimy mieć gwarancję realizacji przyszłych zamówień, skoro sprzedajesz przedmioty, których nie posiadasz.
ale kiedy ja caly czas tlumacze, ze nie istnieje cos takiego w dropshipingu jak umowa.... jest mozliwosc potwierdzenia tego na rowne sposoby, tylko musze wiedziec czego chcecie. Czy to naprawde takie trudne?
No przeciez tlumacze, ze wszystko inne jest mozliwe tylko nie umowa....
Doslalam regulamin stanowiacy jednoczesnie umowe. W swietle prawa jest ten regulamin umowa miedzy mna a hurtownia. Mam wrazenie, ze Pan Leszek sie teraz obrazil i ze zlosci konta nie odblokuje. Prosze sie przyjrzec sprawie. Nie katujcie mnie dalej w ten sposob. To nie jest fair
@LEZagar Zapewniam Cię, że ani Leszek, ani pozostali pracownicy działu bezpieczeństwa się nie obrazili i na pewno zgodzą się na odblokowanie Twojego konta, gdy tylko przedstawisz im dokumenty, o które Cię poprosili. Przykro mi, ale na tym etapie nie jestem w stanie bardziej Ci pomóc.
Słabo się znam na dropshippingu, ale jeśli @LEZagar pisze prawdę, balansujecie na krawędzi.
Każdy normalny sąd podejdzie ze zrozumieniem do ostrzejszych kryteriów weryfikacji sprzedawców oferujących towar, którego nie mają na stanie.
Żaden normalny sąd nie podejdzie ze zrozumieniem do różnic w traktowaniu sprzedawców działających w - dozwolonym przecież - dropshippingu. Żądanie przesłania dokumentu, który według autora wątku nie ma prawa istnieć, zakrawa na...
Dział Prawny powinien wytłumaczyć Działowi Bezpieczeństwa, na co zakrawa i jak to się może skończyć.
Coraz więcej ciekawych rzeczy się tu dzieje, wszystko idzie ku lepszemu, a nie lepszemu tylko szybszemu upadkowi.☹️
Prosze, tutaj przyklad takiej sytuacji
Moim zdaniem jest to bez sensu, żeby wymagali jakichś oświadczeń o współpracy. W dropshippingu nie podpisuje się umów, tylko otrzymuje od hurtownika dostęp do panelu zarządzania - przynajmniej w większości. Pracowałem z pięcioma hurtowniami dropshippingowymi i z żadnymi nie podpisywaliśmy umowy - otrzymaliśmy tylko dostęp do osobnego panelu + API. To tyle.
I tak nawiązując do połączonego tematu:
> Niestety, ale obecny model sprzedaży, który chce Pani prowadzić jest zbyt ryzykowny dla bezpieczeństwa finalizacji transakcji
Bardzo fajnie, w takim razie Allegro powinno zawiesić działalność większości sprzedającym, w tym wszystkim, którzy przychodzą z Ali ekspresu
Dlaczego w takim razie Chińczycy nie są zawieszeni na Allegro? Przecież wszyscy sprzedają w dropshippingu, a nowych kont pewnie zakładają setki dziennie. To jest o wiele bardziej niebezpieczne, bo większość wysyła z Chin, nie z magazynów w Polsce. Nie muszę tego nawet udowadniać, Allegro wie wszystko o użytkownikach.
"Zbyt ryzykowny" model sprzedaży? Allegro chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, że w dropshippingu ma się o wiele większą kontrolę nad dostępnością produktów dzięki API i integracji z Allegro, a pominięcie dostępności jakiegoś produktu przez hurtownika jest tak marginalne, że nawet nie trzeba o tym wspominać. Macie POK, więc nie wiem w czym problem?
Chyba ktoś w tym dziale bezpieczeństwa powinien zrobić research jak działają hurtownie dropshippingowe w Polsce - oczywiście pomijamy wszelkie chińskie buble. Przez trzy lata wysyłek w dropshippingu, prowadząc do tego rejestr niedostępności produktów trafiła mi się tylko jedna sytuacja, gdzie jakiś produkt miałem wystawiony na Allegro, a u hurtownika nie był dostępny - po prostu raz pomieszali reklamacyjny produkt, który nie powinien być na stanie. To jest jedno niezrealizowane zamówienie na coś około tysiąc w małym sklepie. Mówcie mi teraz o niebezpiecznym modelu sprzedaży i zapewnieniu dostępności produktów.
@LEZagar masz zero negatywów, dla nich pewnie się czerwona lampka zapaliła tylko dlatego, że masz świeże konto